ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות ספא לבד או בזוג

ההליכה למכון ספא, היא כמו עשיית ספורט; לא רק שהיא טובה לגוף ולנפש ויש בה יותר כורח ממותרות, אלא שבסופו של דבר היחיד הוא זה שאוסף לעצמו את היתרון שבהליכה לספא, כשהוא נהנה לא רק מהעיסוי מידי מטפל מקצועי, אלא יכול להשתמש גם בשאר מתקני הספא. ההליכה לספא אם כן אינה עניין חברתי אלא בעיקר טוב ליחיד. מעבר לכך, כל המוסיף – הרי זה משובח, כל עוד השלוה לא מופרת. חברים טובים הם באש ובמים, וצריך תמיד לנסות ללכת לספא ביחד שניים.

אין תלות בבני זוג
בני זוג או חברים טובים יכולים להיות בני לוויה טובים לבילויים כמו בילוי בספא, אבל כשקובעים לבד, לא תלויים בלוח זמנים של אחרים ובמוגבלויות. מספיקות המוגבלויות בלוח הזמנים שלכם, הרי ממילא אתם מחפשים סיבה להתרחק לרגע מהכול, לקבל את מלוא תשומת הלב והכפיים של המעסה ולחזור למציאות עם אנרגיות מחודשות. יום פינוק בספא ליחיד הוא הבילוי האלטרנטיבי גם בדקה התשעים, כשהלב רוצה להרפא ולהתאחות.

הבילוי בשניים
הזמנה של יום כיף זוגי היא אופציה נהדרת תחליפית לטיפול זוגי, ובעצם כאילו חוסכים בהוצאות הטיפול הזוגי. עצם ההליכה המשותפת לחוויה שהיא בגדר בילוי משותף שהוא לכל הפחות הנאה ולכל היותר חוויה בלתי נשכחת שמזמנת מצב רוח טוב והזדמנות להדבר אחד עם השני, קצת במצב רוח אחר, בהתאם לתפאורה שבמקום – לאור הנרות והאוירה האינטימית.

בילוי יום הולדת
ביום ההולדת של חברים או שלכם אתם יכולים להעניק מתנה – בילוי בספא. הבילוי לא חייב להיות חברתי, כאמור. לפעמים זו יכולה להיות דרך נהדרת להתחיל את היום או לצרף חברים כדי לחוש את הקרבה. זו הסיבה שבדרך כלל רוכשים שובר ספא, ואח"כ אם אפשר, מחליטים אם לממש אותו בשניים או לא.
מפת אתר | צור קשר