ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות ספא לים המלח

ים המלח הוא המקום המושלם המושלם לחופשה רומנטית בשילוב עם פינוקי ספא. בים המלח ניתן למצוא חבילות ספא רומנטיות ויוקרתיות המתאימות לאירועים שונים כמו: יום נישואין, הצעת נישואין או סתם בשביל לחגוג את אהבתכם.

חבילות ספא רומנטיות בים המלח
בים המלח ניתן למצוא מלונות ספא שונים המעניקים שירותים של ספא. בחבילות הספא תוכלו לשלב עיסוי זוגי ממבחר העיסויים שתרצו למשך 60 דקות, עיסוי משלים לבחירתכם למשך 15 דקות. תוכלו לשלב לחבילות הספא שלכם טיפולי פנים, טיפולי פילינג ועוד. לאחר עיסוי תוכלו להינות ממבחר מתקני הספא המוצעים לרשותכם כמו ג´קוזי, בריכת מי מלח, בריכה רגילה, חמאם טורקי, סאונה ועוד. תוכלו לשלב בחבילות הספא גם ארוחות בוקר, שמפנייה ופירות.

חבילות ספא לקבוצות
אם החלטתם לנפוש בים המלח עם קבוצה גדולה, שילוב של חבילות הספא בים המלח יבטיחו לכם הנאה מושלמת מהחופשה. חבילות ספא אלו הן שילוש של מקום טוב ומפנק, מתקני ספא, אוכל טוב וכמובן עיסויים מפנקים אשר יעניקו לכם תחושה אמיתית של חופשה ושחרור הלחצים. שילוב של חבילות ספא בזמן חופשה בים המלח יעניק אנרגיות טובות לקבוצה ויגביר את תחושת ההנאה והצלחת הנופש.

חוויה מגבשת
יום כיף בספא במלונות ים המלח הוא חוויה שלא ניתן לשכוח. בין אם מדובר בחופשה עם קבוצה או  עם בן/בת הזוג, השילוב של ים המלח עם יום כיף בספא הוא שילוב מנצח ואף ספא אחר לא יכול להעניק את אותה התחושה. האנרגיות הטובות אשר ים המלח מעניק בשילוב עם תחושת בפינוק העילאית שמכוני הספא מעניקים זהו השילוב המנצח שכל אחד חייב לחוות.
מפת אתר | ספא |  צור קשר