ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בנמל תל אביב

המים הם האלמנט המקושר עם הרגש. לכן נוטים לומר שכשחולמים על מקורות מים, מאגרי מים וכדומה, יש לזהות זאת כמסר. יש שם איזה שהוא רגש שמתחבא מתחת לפני השטח. כשרוצים לבלות ערב רומנטי – אחת האפשרויות היא ללכת לים המסתורי והעצמתי ולחוות את מה שהוא מציע לנו כולל האויר המלוח. אפשרות אחרת היא שיט תענוגות בים. כשרוצים להיות לבד, להתחבר אל היקום או לחפש כוכב נופל וצדפים – ממש כפי שהתחברנו לחול הים כשהיינו קטנים – הולכים לים. זו גם הסיבה שקרבתם של מרכזי ספא אל הים היא כל כך מבוקשת.

פינוק ממיס
גם המתנגדים החזקים ביותר לעיסויים מכל מיני סוגים עשויים למצוא את הטיפול שמתאים למכאוביהם ולצורך בשחרור ופריקת מתחים. יש משהו בעיסוי ובבילוי בספא שמשכיח את העולם החיצוני, שהופך אותנו לנוזליים מבפנים ומאפשר לנשמה להתאחד עם הגוף. יש את הרגע הזה, שבו ספא בת"א יכול לענות על כל הציפיות ממקום שכולו בילוי: קרבה למקומות בילוי, לים ולנוף הפתוח בכל עונות השנה, ולהיות מצויד בטוב טעם וברמה גבוהה.

התחרותיות משתלמת
תחרותיות טובה לעסק, וטובה ללקוחות. דווקא המיקום של הנמל הופך את הספא ליוקרתי יותר ולפיכך גם ליקר יותר. מצד שני, התחרותיות מוזילה מחירים ומציעה הטבות וכן בילוי עם ערך מוסף כפי שלא ניתן למצוא באחר. אחת לתקופה, אפשר לחפש מבצעים ליום ספא בנמל תל אביב ואפילו קופונים למיניהם, ולשלם פחות.

היחודיות של המיקום
ישנו מקום אותו תמיד נושאים בלב – מי שזוכר את נמל תל אביב הישן עם המבנים הנטושים יכול להתרפק על התפאורה המיוחדת שכבר לא נמצאת היום, שאותה מחליפים אתרי בילוי, שיט ודיג בנמל. כך או כך – האתר הזה תמיד ישאר אהוב עם פינה חמה בלב, יפהיפה ומרגש.
מפת אתר | צור קשר