ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות ספא- המתנה המושלמת

לצאת משגרת היומיום
אנו כיום עובדים כל יום מסביב לשעון כמו מטורפים וחוזרים הביתה עייפים וסחוטים בשעות מאוחרות. אין לנו כ"כ הרבה זמן פנוי לעצמנו במהלך השבוע, אלא רק בסופי שבוע ולעיתים גם זה לא קיים. השגרה של חיינו עמוסה ביותר מידי דברים שאנחנו צריכים לעשות ולא ממש מספיקים לעשות הכול. חבילת ספא יכולה להיות אמצעי מצוין כדי לעזור לכם לצאת ממעגל הרוטיניות וליהנות מידי פעם לפעם, להתפנק בבילוי מרגיע מאוד ומשחרר לחצים מיותרים.

איזו חבילת ספא מתאימה לי?
קיימות חבילות שונות אשר לכל אחת מהן יש את הייחודיות שלה ומיועדת לאירוע מסוים. חשוב לדעת מה אתם מעוניינים לחגוג ומהו גובה התקציב שלכם שאתם מעוניינים להשקיע. קיימות חבילות המותאמות לימי הולדת, להצעת נישואין, למסיבת רווקות, ליום האהבה, ליום פינוק של אם ובתה או אולי כדי להפתיע עם מתנה מושלמת ומפנקת את הבן או בת הזוג. כדאי לציין בעת ההזמנה של החבילה האם אתם מעוניינים שמעסה ממין זכר או ממין נקבה כדי למנוע אי נעימות.

מה כוללת חבילת ספא?
החבילה יכולה לכלול בתוכה ארוחת בוקר מפנקת במיוחד או ארוחת ערב רומנטית עם נרות ויין או אולי כיבוד קל בלבד עם שתייה קלה. לאחר מכן, ניתן ליהנות ממבחר סוגי עיסוי שונים ו/או סוגי אמבט שונים עם אפשרות של כניסה חופשית לכל מתקני הספא, כמו ג´קוזי, סאונה יבשה/רטובה, חמאם טורקי. כמו כן, ישנה אפשרות לבקש למספר שעות חדר פרטי עם מקלחת ושירותים צמודים, טלוויזיה המחוברת לכבלים, מגבות, חלוקים, כפכפי ספא ותכשירי רחצה.

חבילת ספא עם לינה
זוהי החבילה המומלצת והאידיאלית ביותר לזוגות המעוניינים בסופשבוע רומנטי במיוחד כדי להתבודד ולהתרחק מהכול וליהנות מזמן איכות אמיתי. אפשר לקבל חבילה מהסוג הזה בדרך כלל במלונות או בצימרים ששם ישנה גם שימת דגש על החדרים והמראה הרומנטי שלהם יחד עם נוף מרהיב לים. כל אלו יוסיפו לאווירת התשוקה והחום בין בני הזוג. למה שלא תיהנו מחבילת ספא שאורכה כמה שעות בודדות אם אפשר בעצם להפוך אותה לסופשבוע שלם?
מפת אתר | צור קשר