ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

הבילוי החדש בספא

כל תקופה או דור מסוים מתאפיינים בכל מיני דרכי בילוי הנפוצות באותה תקופה. אם בשנות השישים היו צעירים רבים הולכים לבלות בדרייב אין ובשנות התשעים היינו הולכים לקולנוע, הרי שהבילוי החדש המתאים תקופה הנוכחית הוא ללא ספק יום פינוק בספא.

בילוי מיוחד ובלתי נשכח
הבילוי במרכזי ספא הפך לטרנד אופנתי מאוד והרבה זוגות ואפילו יחידים  בוחרים להשקיע את כספם בערב או בוקר מפנק באתר ספא, כאשר בניגוד לשנים קודמות, מדובר בבילוי אשר שווה לכל נפש וכיס. שלא כמו בשנים קודמות בהם טיפולי ספא נחשבו לנחלתם של עשירים בלבד, כיום כל אחד יכול לרכוש לעצמו חבילת טיפול במרכז ספא בתל אביב או באזור מגוריו במחיר זול.

מה עושים בספא?
לכל מי שטרם ביקר במרכז ספא, ולא יודע מה כולל הביקור הנה פירוט קצר. כל ביקור בספא אינו נחשב לשלם ללא עיסוי מפנק. מרכזי הספא השונים מציעים מגוון רחב של סוגי עיסוי אשר ישחררו את כל השרירים התפוסים בגוף, ויגרמו לכם להרגיש כאילו אתם על גג העולם. ישנו עיסוי תאילנדי ועיסוי שבדי וכל מיני טיפולים אחרים כגון עיסוי קרקפת או עיסוי באבנים חמות על הגוף. ישנם מרכזי ספא אשר מתמחים גם בשיאצו או טיפולי מים ייחודיים ואפילו רפלקסולוגיה.

איך בוחרים מרכז ספא?
הדרך הטובה ביותר לבחור מרכז ספא היא כמובן דרך המלצות של משפחה או חברים שיכולים להעיד על טיב השירות והטיפול במרכז ספא שביקרו בו. ניתן גם לעשות סקר קצר ולהשוות טיפולים מחירים באינטרנט. על כל שאלה שעולה לכם בראש ניתן להרים טלפון לאחד ממרכזי הספא בו אתם מתעניינים והצוות המסור והמקצועי ישמח לענות לכם עליה באופן שיספק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים.

מפת אתר | צור קשר