ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

רעיונות ליום הולדת

ליום הולדת בלתי נשכח, רצוי לחשוב על מתנה שהיא גם חויה. חויה רגשית שנחקקת באמצעות בגוף היא החזקה ביותר, וכך נכנס לתמונה הבילוי בספא, שהוא בעצם חוויה של קבלה עוצמתית, כשהנותן אינו מבצע בעצמו את הפעילות. חוגג יום ההולדת יוכל לעשות לעצמו יום כיף בספא בדיוק על פי המתכון שהוא אוהב. בין אם זה אם זה בן זוג שמעוניין לפנק את בן זוגו ביום הולדת רומנטי,  או מתנה לחברה הכי טובה – זו מתנה בטווח מחירים מגוון שיכול להתאים גם לרוכשי המתנה ובמיוחד למשתמשים בה.

אילו רעיונות ספא יש ליום ההולדת?
לא כל חבר, בן- זוג או בן משפחה מודע למתנת יום הולדת המצופה כמו שבעל השמחה היה רוצה. זאת ההזדמנות להשאיר לחוגג השמחה את הבחירה בסוג הטיפול המסוים אותו הוא מעדיף. ניתן לרכוש מראש כל סוג של עיסוי בתור שובר ספא הניתן למימוש בכל זמן נתון ועל פי תיאום מראש, ובאם עולה הרצון להרחיב את הטיפול לחבילה אחת גדולה – הכול אפשרי, ובלבד שיום ההולדת יהיה מפנק ונעים. חבילת הספא יכולה לכלול עיסויים, טיפולים משלימים, שהיה בג´קוזי לאור נרות ובצרוף יין או שמפניה, שהיה בחדר למנוחה, שימוש במתקני הספא ואפילו להזמין ארוחה במידה ורוצים בתיאום מראש.

רעיון מיוחד לאלו שאוהבים להפתיע
מי שאוהב להיות לא צפוי, יכול להפתיע ממש עד לרגע הכניסה לספא, כשהעיניים מכוסות. בחדר תוכל לחכות הפתעה שהוכנה מבעוד מועד על ידי מזמין הטיפול, וכשחוגג יום ההולדת נכנס לחדר ימצא זאת. זו יכולה להיות יצירה אישית כמתנה נוספת, מתנות של אנשים אחרים שמצפות שם להיפתח ברגעי הכיף שאחרי העיסוי, או שאדם אהוב יכול להמתין בחדר עד להגעתו של החוגג.

מפת אתר | צור קשר