ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מרכזי ספא יוקרתיים

תחום מרכזי הספא הוא אחד התחומים המשגשגים ביותר בתעשיית הפנאי והתענוגות הישראלית. ישראלים רבים מצביעים ברגליים וקובעים כי ביקור במרכזי ספא יוקרתיים הם הבילוי המועדף עליהם. הדרישה ההולכת וגוברת הביאה כל מרכז ספא לפתח התמחות וייחודיות משלו, כאשר כיום ניתן למצוא מגוון של מרכזי ספא בכל רחבי הארץ בסגנונות שונים. בעבר חוויית הביקור בספא יוקרתי הייתה נחלתם הבלעדית של בני המעמד העליון אשר יכלו להרשות להם מבחינה כלכלית טיפולי ספא מפנקים ועיסוי שבדי או אחר הניתן במרכזי הספא היוקרתיים. המצב כיום הוא שביקור בספא יוקרתי הוא בהחלט בתום הישג ידו של כל אדם.

מחירים של מרכזי ספא יוקרתיים
כיום כל אדם המעוניין להרגיש כיצד זה להיות מלך לכמה שעות, יכול לעשות זאת באמצעות ביקור באחד ממרכזי הספא היוקרתיים בארץ. התחרות הרבה בתחום וריבוי מרכזי הספא הביאו לכך שמרכזי ספא רבים עושים הנחות ויוצאים במבצעים רבים כגון חלוקת שוברי ספא מתנה במחירים זולים, או הנחות מיוחדות לאוכלוסיות מסוימות ובזמני מסוימים כמו לקראת החגים והחופשות. הספא היוקרתי משלב סגנון ייחודי ביחד עם טיפולים מפנקים המותאמים לכל אחד. אם אתה גבר וברצונך לתת לאישה שלך להרגיש כמו מלכה מיוחסת או אם את אישה שרוצה לפנק את הגבר שלך במתנה מקורית, אין כמו ספא יוקרתי.

מה ההבדלים בין ספא לספא?
ספא הנחשב לספא יוקרתי מקרין תדמית מסוימת שאין במרכזי ספא אחרים הנחשבים לרגילים. ספא יוקרתי בדרך כלל מחזיק בצוות המקצועי הטוב ביותר שניתן למצוא בשוק אם זה מבחינת מעסים מקצועיים או מטפלים בסגנונות שונים ובשיטות שונות. בנוסף לכך, ספא יוקרתי בדרך כלל מעניק שירותים נוספים מלבד עיסויים מקצועיים כגון ארוחות גורמה ברמה גבוהה ומציע לאורחים מתקנים נוספים כמו סאונה, ג´קוזי או בריכת שחייה.
מפת אתר | צור קשר