ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסאג´ בירושלים

ירושלים היא עיר בירה של מלכים, עמים, תרבויות ודתות רבות. יש משהו אנרגטי בבירה הקדושה שמסוגל להפיח רוח חדשה באדם. סיור קצר בין החומות ובעיר העתיקה מוסיף לנופח הקסום שבהוויה של המקום, ובסופו של יום טיולים ממושך – משום שיש המון מה לראות וממה להתרשם בעיר הזו-  האדם ראוי לסיומת ראויה, לעיסוי שמאפשר לנו לטעום אוירה קסומה בספא בוטיק  נבחר כזה או אחר. שילוב של יום חופשה בפינוקי הגוף הוא הזיווג הקדוש, שמאפשר לכולנו מרווח נשימה מחיי היום יום השוטפים וסוערים.

לפרוץ את החומות
על חומות העיר הופקדו שומרים כל היום וכל הלילה, והגיע הזמן פעם אחת לרקוד לאור הנרות הרוחש בספא, להתמזג באוירה המרפאת, להתקרב אל הליבה. פעם אחת לכמה זמן, מותר לכם לפרוץ את חומות הגוף והנפש, לצאת החוצה מהבית ולפרוץ החוצה מהמחסומים שמשאירים אותנו באותם המקומות כל הזמן. המוסיקה הרגועה – נועדה כדי להחריש קולות חיצוניים ולמקד אותנו בקולותינו הפנימיים, ריח הקטורת מנטרל ריחות אחרים, מדביקים אותנו בארומה של טיפול ופינוק, אור הנרות הבוקע מן החשיכה הוא האור היחיד שיש לחלוק לו תשומת לב. כדי להאריך את הביקור, רצוי לרכוש חבילות פינוק ספא אשר מעבר לעיסוי מציעות עוד מקבץ פעילויות מפנקות, שכוללות בין השאר את הטיפול באמצעות מים, כפי שספא מאז ומעולם התיימר להציע.

אילו טיפולים בספא ניתן למצוא?
יש עיסוי לכל שאלה. מי שסובל משריר תפוס יוכל להתרווח לאחר עיסוי רקמות עמוק או עיסוי משולב בטכניקות מגובשות לתוך עיסוי בן שעה בממוצע. מי שמעוניין במגע השמן המפנק, יכול לרכוש זאת על ידי טיפול איורוודה, עיסוי תאילנדי או עיסוי שבדי קלאסי. ישנם עוד טיפולים נוספים שהספא מציע וטיפולים משלימים.

מפת אתר | צור קשר