ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

בילוי ספא זוגי

אין אדם אחד שיגיד לכם שהוא אינו אוהב להתפנק ולקבל טיפולי עיסוי מרגיעים באתרי הספא השונים. מקורה של תרבות הבילוי בספא הוא בערי הנופש אשר נמצאים בתחומם מעיינות מרפא שונים. הערים הללו הציעו בתיירים ולמבקרים בהם בילוי המשלב הנאה ורוגע ביחד עם יכולות ריפוי וסגולות רפואיות מוכחות. אנשים רבים היו מגיעים אל אותם אתרי מרפא ורוגע אשר החלו לצבור פופולאריות רבה לשם השגת מרפא למחלתם ובכדי לנפוש ולהשיג מעט מרגוע. גם בישראל הפך הבילוי במכוני הספא לבילוי מועדף ונפוץ, ובמיוחד הטיפולים הזוגיים. בתי מלון ואתרי ספא רבים מציעים חבילות בילוי זוגיות הכוללות בין השאר עיסויים וטיפולי ספא וקוסמטיקה. 

מה עושים בבילוי ספא זוגי?
בבילוי זוגי בספא ניתן לחוות טיפולים רבים ומגוונים על פי הבחירה וההעדפה של המבלים  ניתן לבלות באמבט מלחים זוגי המשולב עם שמנים, צמחי מרפא או חלב המסייע בחימום השרירים ומכין את השרירים לעיסוי שמחכה בהמשך. ניתן להתפנק באחת ממתקני הספא השונים כגון הג´קוזי , הסאונה או הבריכה. יש אפשרות לטבול בהוט טאב מפנק. הוט טאב הוא למעשה ג´קוזי הבנוי מעץ ארז טבעי בטכנולוגיה הדומה לדרך בה מייצרים יין. הוא מכיל מערכת סינון וחיטוי השומרת על איכות מים גבוהה. בריכת השחייה היא הזדמנות נפלאה לפעילות גופנית משחררת ומרגיעה לפני הטיפול. בנוסף ישנם גם העיסויים המפנקים המהווים את גולת הכותרת של כל ספא

הייחודיות בחוויית הספא הזוגי
כאשר רוכשים חבילת פינוק זוגי באחד מאתרי הספא נהנים מחוויה פרטית ואינטימית ללא הפרעות. חווית הספא הזוגי מתאימה לזוגות הרוצים להקדיש זמן איכות אחד עם השני ועוזרת לחזק את הקשר והזוגיות בין בני הזוג. חבילות ספא זוגיות היא מתנה מושלמת לכבוד יום הנישואין או לציו כל אירוע משמעותי אחר בחיי הזוגיות.

מפת אתר | צור קשר