ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לבני זוג

החוויה הרומנטית שתקרב אתכם ביחד יכולה להיות פיקניק באוויר הפתוח, בילוי ביתי לאור נרות או טיול למחוזות אחרים שיוצר חוויות חדשות – ביחד. אתם מעוניינים לחגוג ביחד ומתלבטים באיזה סוג בילוי לבחור? אין בעיה, ההתלבטות יכולה להפסק היכן שהבילוי בספא מתחיל! ספא זוגי ישלוף אתכם מחיי הסחרחרה השוטפת את הגוף ואת הנפש, ויאפשר לכם, יד ביד, להגיע אל גן עדן פנימי, ששוכן רק בכם. זה יכול להתאים כספא ליום נישואין, ליום השנה, ליום האהבה או בכל יום אחר, הרי אין צורך לחפש את התירוץ... לאהבה אין יום ואין לילה.

איך לבחור ספא לבני זוג?
החוויה אינטימית, אולם רצוי לחלוק אותה עם בן- זוג, משום שישנה ההרגשה שניתן לכבוש את העולם באותם רגעים קסומים, אפשר לנגן על ליבו או על ליבה ולחוות ביחד חוויה מעצימה. הנרות המרקדים ברקע במין מחול מקודש מציירים אוירה שלטקס כל שהוא, ריחות הקטורת, השמנים והסבונים מקשרים זאת עם פולחן הגוף שמחבר אותנו לאדמה, והמוסיקה מחברת אותנו אל עולם הרוחניות. החוויה מתחילה בעיסוי שנעשה ביחד באותו החדר או בשני חדרים נפרדים. לאחר מכן – נוצר איחוד בג´קוזי – תוך שמירה על מחזור דם נמרץ במים החמים ואפקט השרירים הרפויים. היום ממשיך בארוחה – במידה ובוחרים בחבילה מסוג זה, ובכך ניתן לסגור מעגל שלם של בילויים שכורכים חוויות של גוף ונפש – ביחד.

כמה צריך לעלות ספר זוגי?
יום כיף זוגי נשמע כמו הוצאות עתק על תפנוקים? מסתבר שזה עולה אפילו פחות משתי חבילות זהות ליחיד. חשוב לברר במחירון ספא מהו הטיפול המועדף עליכם, וליצור קשר עם הספא – משום שיתכן שזוהי החבילה שנמצאת בדיוק היום במסגרת ההטבות או ההנחות התקופתיות שהספא מעניק.
מפת אתר | צור קשר