ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

בילוי זוגי רומנטי

כן, הנה זה בא – הוולנטיין דיי. אנחנו אמנם אימצנו כמה חגים לועזיים, אולם כל עוד זה קשור בהבעת אהבה האחד לשני או כרוך באפשרות להיכרויות עם בני זוג פוטנציאליים, מי צריך יום חג מיוחד בשביל זה? אפשר הרי תמיד להמציא יום כיף זוגי  מכל סוג כדי לשמור על הרומנטיקה, או להביע אכפתיות ורצון כלפי מי שהיחסים עומדים איתו בסימן שאלה. החוויה מאפשרת זרימת אנרגיות חיובית ומשמעותית לבני הזוג, חוויה שבונה אינטימיות ומאפשרת לספק את התאוות הקטנות של חיים שבאות בדמות עיסוי מפנק או פשוט פסק זמן מהמחשבות התוקפות ביום- יום.

רעיון לבילוי זוגי רומנטי
מהו בילוי זוגי רומנטי? רוב האנשים (או הנשים) יגידו שמתחשק להם בילוי רגוע שמוריד מעט מרמת הטורים המסתובבים ביום- יום, ואם אפשר, בילוי רומנטי בהפתעה – מי לא היה רוצה "להיחטף" לכמה שעות ולקבל עיסוי (אם ישנו מזל, אז יהיה גם קצת גשם בחוץ...), ולאחרי העיסוי שיכול גם להסתיים בעיסוי משלים כל שהוא, הג´קוזי החם המבעבע יכול לחכות גם עם יין נתזים מבעבע לצידו. זה לא נחשב ליום פינוק בספא עד שמשתמשים בכל המתקנים של הספא ונחים מעט בחדר הפרטי שהוזמן. דבר נוסף- הארוחה החמה שהוזמנה תמתין לכם על פי בקשתכם והתיאום מראש.

אילו חבילות ספא לזוג יכולות להתאים?
יש אין סוף קומבינציות לחבילות ספא שיכולות לשרת את המטרה: מה שחשוב הוא בעיקר העיסוי – ולכן התייעצות קלה עם צוות הספא יכולה להוביל אתכם לקבלת העיסוי המתאים לכם ביותר. אם אתם זקוקים לעיסוי מפנק כמו עיסוי שוודי או איורוודה, אם אתם זקוקים לשחרר את השרירים ביחד עם עיסוי רקמות עמוק או אם אתם זקוקים לטיפול רפלקסולוגי למשל לנשים בהריון.

מפת אתר | צור קשר