ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

נופש בספא

כולנו זקוקים לקצת נופש. שעות וימים של עבודה קשה, מטלות ודרישות מהממונים, טיפול בעבודות הבית והילדים ועוד מביאים אותנו למצב בו הגוף והראש מרגישים מותשים ונדרשת הפסקה קצרה למנוחה והתרעננות כדי להשיב לעצמנו את הכוחות להמשיך. נופש בספא יכול להיות פתרון מושלם לאלו מאיתנו הרוצים להניח בצד את דאגות היומיום ולבלות קצת זמן איכות לבד או עם בן הזוג. יום כיף ופינוק  שיכלול את מיטב טיפולי הספא או אפילו פינוק אמיתי לאורך סוף השבוע, בארץ או מחוצה לה במרכז ספא מבודד או בצימר כלשהו, המציע שירותים וטיפולים יהפכו אותנו לחדשים ועל הדרך יתרמו לשיפור הזוגיות והרומנטיקה.

נופש בחו"ל
במידה והחלטתם לפנק את עצמכם באחד מאתרי הספא בחו"ל צפויה לכם חגיגה אמיתית. מלונות רבים ואתרי ספא ייעודיים מציעים חבילות הכוללות טיסה ולינה יחד עם טיפולי בריאות וספא יוקרתיים ומפנקים. ניתן לבחור באתרים המציעים מלכתחילה שירותי טיפול ובריאות ייחודיים כגון מעיינות חמים וטבעיים, בריכות מלח, עיסויי טיפול והפגת כאבים בעמוד השדרה. נופש בספא בחו"ל לרוב יהיה יקר יותר מבחירה בנופש בארץ אך בעזרת הדילים השונים שמציעים אתרי הספא וכן חברות וסוכני הנסיעות השונים ניתן למצוא יעדים זולים יחסית המציעים טיפולי ספא יוקרתיים ברמת חמישה כוכבים.

ספא בארץ
גם כאן בארץ לא חסרות אפשרויות פינוק ונופש ואתרי ספא רבים מציעים את שירותיהם היוקרתיים והמפנקים כך שלא צריך להרחיק למקומות זרים. כיום קיימים מרכזי ספא בכל איזור בארץ ורק צריך לבחור להיכן מתחשק לנו לנסוע. הצפון היה מאז ומתמיד בחירתם של הזוגות הרומנטיים בזכות הנוף המרהיב והצימרים המפנקים הכוללים גם שירותי ספא וטיפולים. מלבד ההנאה מהספא אפשר להתפנק גם בטיולים קצרים וליהנות מהאווירה שמציע האיזור. גם למי שרוצה להדרים ולנפוש יש פתרון מעולה בדמות המלונות היוקרתיים באילת שמציעים את מיטב הפינוקים בעיר הבילויים. אפילו במרכז תוכלו לעשות זאת, בשלל אתרי הספא והמלונות הפזורים לאורך חופי הים השונים כך שמה שנשאר זה לבחור לעצמכם נופש מפנק.
מפת אתר | צור קשר