ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

רמת החייל ספא

אזור רמת חייל של תל אביב ידוע כאזור שקט ורגוע יחסית משאר חלקי העיר, שמבטאים מצד שני את ההיפוך הגמור ואת החלק הסמלי של אותה עיר שהיא ללא הפסקה. מרכזי ספא רבים תקעו את דגלם גם באזור רמת החייל הנחשב, משום שיש משהו מאוד נינוח במקום שיש בו סידור לחניה, הוא לא נמצא בלב מקום סואן, ויש בסביבתו אויר פתוח, כשניתן לראות את השמיים מהחלון, ולא בניינים בנויים במערך צפוף – יש לזה השפעה כל שהיא על ההרגשה הפנימית ועל תחושת החופש. מי שמחפש ימי פינוק בספא יכול להתחיל כבר משם – יש שם ריכוז גדול של מקומות איכותיים. 

טיפוח הנפש והגוף
עולם של ניחוחות משכרים, עיצוב בהיר שמעניק תחושת הקלה כשהחדר מחשיך לאיטו ורק נרות דולקים חולקים את אורם ואת זוהרם בחלל החדר – כל אלו נמצאים בחדר הטיפולים הרוגע שבו מתנגנת לאיטה מוסיקה רכה. תוכלו למצוא באזור מרכזי ספא מפוארים – כל אחד מהם יכול להעניק לכם אנרגיה אחרת – על כן ניתן לבחון את המקום על פי תמונות מרשת האינטרנט. אם כל זה נשמע לכם מפואר מדי, תמיד ניתן לתור אחרי מבצעים לספא, אלו שמוצאים בדקה התשעים או למשל את הדיל היומי – כשבכל יום, שבוע או תקופה ניתן למצוא דיל מתחלף.

המתקנים השונים שניתן למצוא במקום
בכל האזור ישנם מבנים חדשים שמשמשים למרכזי ספא. היתרון הוא מתקנים חדישים ומתוחזקים שנעימים לשהות בהם. סאונות, חמאם, ג´קוזי ועוד ממתינים לכם במקום אחד, כשמי שרוכש חבילת ספא רשאי לעשות בהם שימוש – רצוי לשאול את צוות הספא. ומה באשר לטיפולים? לא יזיק לברר אם נכנסו טיפולים חדשים מעניינים- ולנסות פעם בפעם עיסוי מפנק חדש ומעורר.
מפת אתר | צור קשר