ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מה כולל טיפול ספא ?

יום פינוק בספא הוא כבר מזמן לא משהו לעשירים בלבד. המודעות הגוברת לחיים בריאים ומאוזנים וההתפתחות בתחום מרכזי הספא הטיפולי הביאו לנגישות רבה יותר כלפי הנושא ואנשים רבים מוצאים את הזמן ואת התקציב הדרוש להשקיע בעצמם ולהתפנק ביום טיפול שעושה טוב לגוף ולנפש לצד שאר מטלות הקריירה והמשפחה. עם זאת, התדירות של הדבר עדיין אינה גבוהה ויום כיף שכזה הוא בגדר אירוע עבור רבים, שמתייחסים לספא כאל מותרות. החבילות ושוברי הספא המוצעים כשובר מתנה תורמים גם הם לעלייה בשימוש ושובר מתנה ליום טיפול איכותי באחד ממרכזי הספא השונים הופך למתנה אטרקטיבית המתאימה לחברות, בני זוג ומעסיקים שמעוניינים לצ´פר את עובדיהם.

טיפולים בספא
אתרי הספא השונים כוללים בתוכם מגוון רחב של אפשרויות ומציעים טיפולים רבים שמטרתם מרגוע ושחרור. בין השאר ניתן למצוא שם סוגים שונים של עיסויים – שוודי, תאילנדי, עיסוי קרקפת, עיסוי גוף בריאותי ועוד – וכן סוגים של דיקור, רפלקסולוגיה, ישיבה בסאונה ובג´קוזי. ההבדלים בין מטרת הטיפולים מטשטשים גם הם אט אט וכיום טיפולי בריאות נכללים ומשתלבים גם בטיפולי יופי ואסתטיקה כמו פילינג לניקוי הפנים והעור, עיסויי פנים ומשיחת הגוף בקרמים ושמנים שונים. נוסף על כך ניתן לקבל גם טיפולים מיוחדים לאיזורים ספציפיים בגוף ולטפל בבעיות בריאות בעזרת אבנים חמות, אמבטיות בשילוב צמחי מרפא וחומרים טבעיים ועוד, בהתאם למה שמציע מרכז הספא.

ספא בכל איזור
כיום ניתן למצוא מרכזי ספא יוקרתיים ומאובזרים כמעט בכל איזורי הארץ. כבר לא חייבים לנסוע לצימר או מושב רחוק בצפון או לחלופין להדרים אל המדבר בכדי לזכות בטיפולים טבעיים. שירותי הספא מוצעים היום באתרים שונים גם במרכז וכדאי לברר לגבי המרכז הקרוב אלינו ובדבר סוגי הטיפול שהוא מציע. הפקדת הגוף בידיים זרות הוא משהו שיכול להיות בעייתי ולכן יש לוודא כי המטפלים במרכז הספא הם אכן מוכשרים לכך, מקצועיים ומיומנים.
מפת אתר | צור קשר