ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא געש

איפה אתם הייתם מדמיינים את החופשה הדמיונית שלכם? סביר להניח שזה יהיה קרוב איך שהוא למקור מים: בריכות מחוממות, בריכות מים תרמו- מינרלים, ים, בריכה, ג´קוזי, סאונה רטובה ויבשה ועוד. סך הכול, ניתן למצוא את הרוב במרחצאות של געש. במקור השם ספא, מדובר בבילוי רפואי שבו המטופלים נרפאים באמצעות מינרל הברזל המצוי לרוב בעיירה הבלגית "ספא". מאז ועד היום, המונח עבר גלגולים רבים (כולל חמאם טורקי) עד למרכז השירות שהוא היום, העומד לרשות הציבור הבריא לצורך בילוי, תפנוקים וכן לצורך שירות שיש בו גם אלמנט טיפולי- רפואי.

ספא מכיל אפשרויות בילוי שונות
בכל מרכז ספא יש ערך מוסף: באחד זה העיצוב המדהים והמרגיע, בשני זה כמות הטיפולים המוצעים ואיכותם, בשלישי זה קרבתו לים, וברביעי – המבצעים המיוחדים שמוצעים הכוללים אטרקציות ייחודיות וכן הלאה. כל מי שמחפש ספא באזור המרכז יכול למצוא מקומות רבים מעין אלו, וככל שישנם רבים יותר, זה אומר תחרות גדולה יותר בין כולם, בהנחה שלכולם ישנו אותו מוצר להציע. ומה זה משנה לגביכם? אתם יכולים ליהנות ממחירים נוחים, משירות טוב ומהטבות מיוחדות כמו למשל ספא וארוחה, הארכת טיפול בחינם ועוד. המחירים משתנים ואינם קבועים – ובכל זמן נתון ישנו מבצע שרצוי ליצור קשר עם הספא על מנת לגלות אותו.

בילוי של יום שלם
ספא אינו רק מקום שבו אתם מקבלים עיסוי, בספא ניתן לקנות חוויה, והחוויה הזו יכולה להמשך לאורך יום שלם, תלוי בחבילה אותה רכשתם. באותו זמן ניתן ליהנות מג´קוזי כאשר שתי כוסות יין ממתינות רק לכם לאור נרות בחדר הפרטי שלכם,  וכן תוכלו ליהנות משאר מתקני הספא, מארוחה על פי בחירה ומשהייה נוספת בחדר הפרטי שעומד לרשותכם.
מפת אתר | צור קשר