ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא הדיל היומי

טיפולי ספא הם הדבר הדרוש ליום כיף מפנק. כמה שעות בו אנו מפקידים את גופנו בידי המעסים והמטפלים המיומנים ונותנים להם לעשות את המלאכה. כיום, עם מבצעי הספא השונים הכיף הופך לגדול יותר ומשתלם יותר – כבר לא חייבים להוציא הון על טיפולים ופינוק – אפשר ליהנות ולהשקיע בבריאות שלנו גם במחיר משתלם והוגן. מבצעים ליום ספא נוצרו בדיוק עבור אלה המחפשים טיפולי ספא ופינוקים ועדיין לשמור על התקציב, ומאפשרים ליהנות ממגוון השירותים והטיפולים על ידי הרכבת חבילות מיוחדות הכלולות במחירי המבצע. בין השאר כדאי לבדוק לגבי עיסויים שונים (שוודי, תאילנדי, עיסוי קרקפת, רפלקסולוגיה וכו´), שימוש במתקני בריכה, סאונה וג´קוזי ועוד שאר פינוקים. 

דיל לכל אחד
מרכזי ספא שונים מציעים גם מבצעים יומיים. הדיל היומי בספא יכול להוזיל את המחיר אף יותר עבור טיפולים בספא הנמצאים במבצע באותו היום. אם תבדקו היטב את ההצעות השונות המוצעות באתרי האינטרנט השונים של חברות הספא תוכלו למצוא מבצע יומי שמדבר בדיוק על הטיפול אותו אתם מחפשים ובכך גם לחסוך בצורה משמעותית וגם ליהנות מטיפול מפנק. נוסף על כך, כדאי להתקשר באופן יזום למרכזי ספא שונים ולשאול על מבצעים ודילים שאולי לא מתפרסמים עדיין. בתקופות שלי ימי חג או אירועים מיוחדים נוהגות חברות ספא רבות לצאת במבצעי מחירים מיוחדים וגם את זה שווה לבדוק. אם תרצו להיות מקושרים ולא לפספס מבצעים, תוכלו גם להירשם לרשימת התפוצה של אתרי הספא וההודעות והמבצעים השונים יישלחו עד אליכם בדואר האלקטרוני.

לא רק טיפולים
חשוב לציין כי שוברי ההנחה והמצעים השונים יכולים להיות גם אופציה טובה למנה וניתן לרכוש אותם במחיר הוגן כבור מישהו שלו הייתם רוצים להעניק טיפול ספא מפנק שלא יישכח. מלבד טיפולי הספא מתווספים למבצע במקרים רבים גם ארוחות בוקר/ערב ותפנוקים שונים ויש לברר זאת עם נציג השירות.
מפת אתר | צור קשר