ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום בספא

האם תוכלו לדמיין את החופש שאליו אתם נכספים בכל יום שבו אתם משכימים לקום לעבודה? האם אתם יודעים כמה החלום הזה קרוב? האוירה הנעימה המלטפת את הגוף תלויה כעת רק בך: אתה זה שיכול לפרגן את זה לעצמך יותר מכל אחד אחר: יום כיף בספא הוא הבילוי האולטימטיבי לחופשה מבלי להרחיק לבית מלון או לטוס לסוף שבוע של ניקוי ראש. אפשר לתכנן יום ספא עם המשפחה, ספא עם חברים או חברות, ספא עם האנשים הכי קרובים לכם – הורים ובני זוג.

יום שמח, יום של הפתעות
קחו את היומן, בחרו את היום המתאים לכם שבו תוכלו לשבץ יום שלם של טיפולי בריאות וכיף, יום של הנאות צרופות. ביום הזה, תוכלו כבר לדמיין את המעסה ישפר לכם את המצב האנרגטי של הגוף, איך הג´קוזי תשפר לכם את מצב הרוח ואיך ללכת ביחד עם חברים יכול להיות חוויה מרוממת. יום שלם מספיק בכדי לשנות את הגישה לחיים, לאפשר ניתוק (מילדים, מעבודה, מטרדות היום- יום) ולהתרכז פעם אחת בעצמך. כל אחד זקוק לנקודת איפוס משל עצמו שתכניס אותו בחזרה אל המסלול הנכון. במקרה הזה – תוכלו להיעזר בעיסוי רפואי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי תאילנדי או שבדי, עיסוי רפלקסולוגיה. כל אחד מאלו ויותר טיפולים הם נקודת הזינוק להתרוממות האנרגטית, אל הכיף הגדול שמצפה לכם גם במהלך היום.

מה מכיל יום בספא?
אתם נכנסים אל הספא ולובשים חלוק ונעלי בד. בבגדים אלו ניגשים אל חדר העיסויים, ולאחר שקיבלתם בספא עיסוי בן שעה פחות או יותר (משתנה), ניתן להמשיך לג´קוזי שם ממתינה לכם כוס יין לכל אחד (אם החלטתם על בילוי זוגי), ולשאר האטרקציות הממתינות לכם בספא כמו ארוחה, בר חמצן ועוד.
מפת אתר | צור קשר