ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בטיילת תל אביב

מומלץ מאוד לעשות מדי פעם הפסקה מכל הצרות השבועיות ולהתפנק ביום כיף בספא במרכז. הטיפולים שיש לספא להציע תורמים להרגשה נינוחה, ולגוף ונפש בריאים. יום פינוק בספא מסייע לנו למלא את המצברים, כדי שנוכל להתמודד טוב יותר עם הצרות היומיומיות המלוות אתנו במהלך השבוע. תחושות כמו לחצים רבים או מועקות מאסיביות למיניהן, יוצרות הרגשה של קוצר רוח וחוס סבלנות. תחושות אשריתפוגגו להן לגמרי בעזרת עיסוי מקצועי.

הטיילת של תל אביב
לטיילת של תל אביב יש הרבה מה להציע, ואם תגיעו לספא שממוקם בקצה הטיילת תהנו מכל הרוגע והשלווה שיש לה, ויש לה בשפע.  חניה לא חסר לכן ניתן להגיע ברכב, אך ניתן גם להגיע בהליכה נעימה לאורך הטיילת התל אביבית שוקקת החיים. להנות מאוושת הגלים הנוגעים בחול הזהוב והרך, לנשום עמוק את האוויר המלוח ולהיכנס למקום בו הזמן עומד מלכת. חופשי מלחצים ומן החיים הסואנים שבחוץ. ספא טיילת תל אביב מאפשר לכם לשכוח מן העולם החיצוני ולהתרכז באווירה השלווה שבפנים, גם שעות לאחר הטיפול בחדר הפרטי. אנו מתאימים לכל לקוח את סוג הטיפול הרצוי והמומלץ עבורו בהתאם כמובן לדרישות ולרצונות הלקוח. כמובן שמומלץ לשלב חבילת טיפולים המכילה סגנונות שונים של סוג טיפול כדי לספוג את החוויה במלוא עוצמתה המרגיעה.

האווירה בספא
מרכז הספא בת"א אשר ממוקם באופן טבעי ומושלם על הטיילת שואב לתוכו את אווירת הרוגע של הים הנמצא במרחק מטרים ספורים מן הספא. ניתן להתענג על מגוון טיפולים מפנקים בכל שעות היממה.מומלץ במיוחד לבקר בשעות בין הערביים כאשר השמש נושקת לגלים ומשרה תחושת נינוחות מושלמת. אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן למעט פינוק איכותי, זו יכולה להיות מתנה מדהימה לגוף ולנפש.

מפת אתר | צור קשר