ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא עם בן זוג

על פי סקר קהל שנערך לאחרונה , אחת האופציות הרומנטיות ביותר הן מצד הגברים והן מצד הנשים לבילוי עם בן זוג תהיה באתר ספא. הקהל הנשי יותר תמך ברעיון הספא לעומת הקהל הגברי, אך גם כששאלו גברים שכבר היו בספא כיצד הייתה החוויה הם ענו לחיוב. אין ספק שספא עם בן זוג זו אחת החוויות הרומנטיות ביותר שיכולים לעשות בני זוג יחד.

חבילת ספא זוגית
אתרי הספא השונים הפרושים ברחבי הארץ מציעים כל אחת אטרקציות שונות, מבצעים וחבילות. אך כמעט בכל ספא שהוא תמצאו חבילה זוגית, שכן המחשבה הראשונה שעולה בראש של כל אחד כשאומרים ספא – היא זוגיות ורומנטיות. בדומה לקדחת הצימרים, ספא מהווה גם הוא מקום מפלט מושלם לבני הזוג להיות יחד, להתרכז בזוגיות, לדבר ולדון בנושאים באווירה שלווה ובלי כעסים, לשחרר מתחים אישיים וליהנות מהשקט. חבילות ספא זוגיות מוצעות במגוון רחב באתרי הספא ויכולות להיות חבילות ליום אחד בספא, לסוף שבוע או אפילו לשבוע שלם! כחלק מחבילת הספא המוכרת יוענק לזוג חדר מפנק, ארוחת בוקר/ערב/צהריים ממטבח הגורמה של הספא, שתייה וכיבוד חופשי לאורך כל היום, שימוש במתקני הספא כגון בריכה, ג´קוזי, סאונה וכמובן עיסוי זוגי משותף, זה לצד זה.

עיסוי בספא עם בן זוג
אין ספק שהדובדבן שבקצפת בכל הנוגע לספא הוא העיסויים. יש לקוחות שבאים אך ורק בכדי להתפנק שעה קלה בידיים החזקות של המעסה. העיסוי מעניק כוחות לשאר היום והשבוע ומהווה עבור אנשים מסוימים תרפיה של ממש. כאשר מתארחים בספא עם בן זוג רצוי לעשות עיסוי זוגי, כל אחד בוחר את סוג העיסוי שלו – רפלקסולוגיה, עיסוי לנשים הרות, עיסוי שמנים, עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי וכו´ – ועושים את העיסויים זה לצד זה. חשוב לציין כי עיסוי זוגי רצוי שיהיה מאותה המשפחה כך ששני בני הזוג יוכלו לשכב על מיטת עיסויים, זה לצד זה, לאחוז ידיים וליהנות מהשלווה והפינוק של המסאג´ שבחרו.

מפת אתר | צור קשר