ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי כפות הרגליים

גם אם תינתנה לך שלוש משאלות, יכול להיות שתסתפקי רק באחת כרגע: טיפול רפלקסולוגיה ממושך! נכון, יכול להיות שבני הזוג שלכם משקיעים בכם שעות על גבי שעות בבית (בגלל שאתם אוהבים את זה) כדי להשביע את התיאבון להזרמת הדם באזור כפות הרגליים הדואבות, אולם מלבד הרגעת כף הרגל על ידי המגע בעצמו, כנראה שלא נעשה בו טיפול מקצועי שישחרר את כל חלקי הגוף באופן מקצועי ויעיל. אחת ולתמיד, חייבים לפתור את הסוגיה הזו.

כף הרגל בפני עצמה וחלק ממכלול
אתם בוודאי יודעים כי בכף הרגל מסתתרת המפה המפוארת של הגוף. כנראה שלחיצה תטפל באופן מיידי באיבר האחר המקביל בגוף למיקום על פני כף הרגל שבו לחצתם, נכון, אולם העניין פה מורכב יותר. יכול להיות שאתם מגיעים אל הספא בעקבות אהבתכם הרבה לטיפולים מסוג זה, אולם בתחילת הטיפול המטפלים ישאלו אתכם אם אתם סובלים ואיזו שהיא בעיה בריאותית. המטפל ידע להתמקד בריפוי ממוקד על פי דרישה או צורך כפי שיחוש, להנאת המטופל. עיסוי כזה מתאים לבוקר של פינוק משום האלמנט המעורר שבהזרמת הדם בכפות הרגליים. במקום לנעול את נעלי העקב או נעליים מהודרות לעבודה, תוכלו להגיע בכפכפים כהצהרת נוחות... את נעלי הבד תקבלו כבר עם הגיעכם לספא.

אוהבים עיסויי קצוות?
אם אתם פשוט אוהבים מגע בכל האזורים שמסמנים את קצה הגוף לצורך חילוף חומרים נמרץ יותר דווקא באזורים אלו, תוכלו לקבל עיסוי קרקפת משלים או עיסוי גפיים משומן. אלו ממשיכים בהמרצת מחזור הדם דרך הקצוות הרגישים יותר. אלו טיפולים המיועדים לאנשים בעלי רגישויות מיוחדות בגוף, כשהפתרון הינו עיסוי ממוקד בחלק אחד של הגוף המשפיע למעשה על הגוף כולו או על איבר מטרה אחר.
מפת אתר | צור קשר