ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

לחגוג יום נישואין

לחגוג יום נישואין בספא זו אחת החוויות הרומנטיות ביותר שזוג טרי או זוג שנשוי זה שנים רבות יכול לחוות ביחד. אין ספק שיום נישואין הוא יום מיוחד שמסמל את הקשר שמחזיק זה זמן רב. קשר שעבר תלאות קשיים, שעבר לא פעם שנים רבות של זוגיות ללא מסגרת נישואין ועוד מס´ שנים שהיו בגדר הנישואין. יום הנישואין מסמל אהבה וקשר חזק בין בני הזוג ועל כן ראוי לחגוג יום זה, ואיזו דרך יכולה להיות טובה יותר מלחגוג יום נישואין בספא?

חגיגת יום נישואין באתר ספא
כאשר חוגגים יום נישואין באתר ספא מתנתקים מהמולת החיים, מהשגרה, מהילדים ומהריבים. מגיעים למקום פסטורלי, בעל ניחוח של נרות ריחניים, מקום רגוע ושליו שמאפשר שיחה עמוקה בין בני הזוג הנשואים. אין ספק שמדובר במקום שמאפשר ניתוק מכל מה שנשאר מאחור, מקום שמאפשר פיתוח של הזוגיות וכן בילוי רומנטי כמו בימים הטובים בתחילת הנישואין. לא פעם מאבדים זוגות נשואים את הרומנטיקה והספונטניות שהייתה בתחילת הקשר, שהייה באתר ספא לסוף שבוע שלם יכולה להחזיר את ניצוץ האהבה.

מה הן האטרקציות באתר ספא לזוגות נשואים?
זוגות נשואים יכולים להיות זוגות צעירים, קשישים או זוגות מבוגרים. כך או כך האטרקציות הן רבות לכל טווח הגילאים. ניתן לשהות בספא ליום מפנק שלם או לסוף שבוע, תמיד ניתן לעיין בחבילות המשתלמות והדילים שלנו ולמצוא מחיר טוב. כמו כן ניתן להרים טלפון לאתר הספא המבוקש ולשאול על המבצעים שכן תמיד הם מתעדכנים ואולי טרם הספיקו להתפרסם באתר. אין ספק שהאטרקציות הן רבות וביניהן ניתן למנות את הג´קוזי הלוהט והמפנק, את הבריכה הקרירה ביום קיץ חם, את החלוקים והנעליים הרכות והנעימות, את ארוחות הגורמה והדובדבן שבקצפת – העיסויים. לא מעט זוגות נשואים ישמחו לבוא, לקבל עיסוי וללכת. מבין המגוון הרחב של העיסויים והמסאג´ים ניתן למנות עיסוי זוגי שמושלם לחגיגית יום נישואין, רפלקסולוגיה, עיסוי בשמנים, עיסוי רקמות ועוד.

מפת אתר | צור קשר