ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טכניקות עיסוי

טכניקת העיסוי היא הכלי שבאמצעותו מושגת המטרה.  מה שנקרא: "האמצעים שבזכותם המטרה מקודשת". בעיסוי יש מטרות שונות כשמטרת העל היא להביא את הגוף (ובעקבות כך גם את הנפש) למצב עילאי וטוב יותר בסולם האושר והבריאות. אותה מטרת על יכולה להיות מושגת על ידי יעדים שונים או יותר נכון שיטות טיפול שונות. כל שיטת טיפול מעבדת את הנתונים שבידה לכדי אופן טיפול מומלץ, והמעסה אשר מרגיש לאורך כל הזמן את תגובותיו של המטופל לעיסוי מתאים את עצמו ואת הטיפול עד לסימון שלב בהשגת היעד. למטופל אלו פינוקי ספא, אולם בראייה כוללת, מדובר בטיפול מונע ומבריא.

טכניקות עיסוי שונות
לכל סגנון של עיסוי מקצועי יש טכניקת עיסוי שונה. כך למשל מגוון העיסויים בשמנים משתמשים בתנועות של חיכוך, לישה, שפשוף, צביטה, מתיחה ועוד על מנת להגיע אל התוצאות הרצויות. ברוב המקרים מדובר בתנועות רחבות אשר יזרימו את הדם ובשחרור החסימות האנרגטיות במפרקים ובשרירים המקוצרים ("מכווצים") בשיטה זו עם החסימות הנפתחות משתחררים גם רעלים שהיו אגורים במקום אחד ולא נוקזו עם הדם אל איברים שמנקים את הגוף מהם. מצד שני, יש טיפולים כמו רפלקסולוגיה, טווינה ושיאצו המבוססים על טכניקות מגע אחרות שמשיגות תוצאות דומות.  כל אותן טכניקות ניתנות להרגשה מיידית ולהשפעה על הגוף ועל הנפש ועוברות בנתיבי האנרגיה בגוף (נתיבי דם) אשר בהם זורמים גם נוזלי לימפה הגורמים לסילוק הפסולת מן הגוף. בסיום הטיפול מומלץ לשתות כוס מים אחת לפחות.

טכניקות עיסוי למטופלים שונים
המטפל יכול לתמרן בין סוגי הטיפולים והמגע , כמו שגם הבחירה והאחריות לסוג הטיפול היא בידי המטופל היא בידי המטופל. לדוגמה: אישה בהריון מהחודש השלישי תוכל לקבל עיסוי מיוחד לה, אנשים אשר לא מסוגלים להרגיש מגע במקום מסוים מרוב שהינו פגוט, יקבלו עיסוי רפלקסולוגיה שיקרין על אותו האיבר.
מפת אתר | צור קשר