ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

אבנים חמות עיסוי

העיסוי אשר הגיע מאמריקה הדרומית היבשת האינדיאנית הישר אל מכוני הספא של ארצות הברית, טיפל באותם האינדיאנים בשובם ממסעותיהם כשהם טובלים את רגליהם במים, בזמן שהנשים היו מעסות את גופם וכך גם מפשירות אותם מהקור. כך גופם נרגע מן המאמץ כשהעיסוי האנרגטי משחרר את שריריהם התפוסים ומרגיע אותם. אותו עיסוי באבנים חמות  שהפך להיות נהוג גם בספא מבוצע על ידי אבני בזלת וחלוקי נחל בעיקר, כאשר בעזרת שמן חם הן מחליקות לאורך הצ´אקרות המועדות לטיפול.

מי עוד לא ניסה את העיסוי באבנים חמות?
Stone therapy, או שיטת האבנים החמות, היא מסוג העיסויים שאמנם אינם מתאימים לבעלי לחץ דם גבוה הן משום התנועתיות שמזרימה את הדם והן משום החום של אותה אבן אשר מעורר מקומות "רדומים" אולם מאותה הסיבה העיסוי מומלץ לאנשים אשר נחשבים לבריאים, כדי להפעיל איברים שהיו פחות פעילים ומכוונים את זרם הדם לשם. החום גורם גם להזעה אשר בעזרתה מופרשים הרעלים מן הגוף, ועל כן ישנו שימוש בשמן שאינו חוסם את נקבוביות העור. אותן אבנים חמות מונחות במקומות שבהם השריר רחוק מן העור או היכן שנעים למטופל. כך השריר הזקוק לשינוי מקבל את האפקט שלו ייחל, וחום האבן שנשמר זמן רב משפיע על אותו השריר. אומרים, כי כל החלקה של האבן שווה ל- 10 תנועות של ידי המטפל למרות שהוא אף מתאמץ פחות. לאחרונה פותחה השיטה יותר ממה שהייתה נהוגה בעשורים האחרונים ונוספו לה תנועות וטכניקות עיסוי נוספות.

האבנים וסגולותיהן
האמונה הרווחת היא שאחת מתכונות אבן הבזלת המשמשת למסאג´ אבנים חמות היא ספיחת האנרגיה השלילית מהגוף עימו היא באה במגע. לאבנים אלו ולאופן הטיפול יש השפעה על כאבים כרוניים בגב, בגפיים, בשרירים ובמפרקים.
מפת אתר | צור קשר