ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לקבוצות

ספא יכול להיות המקום המושלם לחגוג אירוע קבוצתי. לא פעם אתרי הספא מציעים ספא לקבוצה במחירים מוזלים תוך שימוש במבצעים לכבוד חגים, מועדים ואירועים ייחודים. ההגדרה של קבוצה היא מאוד כללית אך לרוב יהיה מדובר בשלושה אנשים ומעלה. ניתן להגדיר קבוצה שמגיעה לספא כעובדי משרד שהמעסיק החליט לפנק אותם ביום גיבוש בספא, או אולי בקבוצת בנות שחוגגת מסיבת רווקות בספא.

מדוע כדאי ללכת כקבוצה לספא?
היתרונות של קבוצה בספא מורגשים מאוד. כאשר מגיעה לספא קבוצה גדולה של אנשים כמעט תמיד יהיו מבצעים מיוחדים והנחות משמעותיות שלא יהיו בחבילות זוגיות או אישיות. כך למשל נהוג במשרדים רבים לשלוח את העובדים לחופשה חלומית בספא ובמחיר מבצע הם מקבלים סוף שבוע שלם בספא, חדר מפנק, עיסוי וכמובן שימוש חופשי בבריכה וארוחות לאורך כל היום. המון אתרי ספא מציעים מבצעים למסיבת רווקים/רווקות ונותנים דילים משתלמים. מלבד העניין הכלכלי מדובר בחוויה קבוצתית מהנה במיוחד, מרגיעה באווירה שונה ממסעדות ובארים בהם רגילים לבלות כקבוצה. מדובר בחוויה בלתי נשכחת שמאחדת את הקבוצה ביחד ומעניקה מגוון רחב של אטרקציות.

אילו קבוצות רצוי שיתארחו בספא?
על פי רוב ספא לא יהיה אטרקטיבי מדי לילדים. ספא יהיה מאוד מושך לאנשים מבוגרים ואולי גם לבני נוער בוגרים. השהייה בספא מושתת על רעיון המנוחה, הרגיעה והשלווה דבר שלא הולך יד ביד עם ילדים קטנים שמחפשים לעשות רעש, להשתולל ולהוציא אנרגיות. על כן, רוב הקבוצות שיתארחו בספא יהיו אנשים מבוגרים, בני נוער, חיילים, צעירים משוחררים וכו´. הטיפולים שמקבלים בספא מיועדים גם לקהל מבוגר יותר כמו מגוון העיסויים הרחב שכולל בינו: עיסוי שבדי, רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות, עיסוי תאילנדי, עיסוי פנים, עיסוי מים, עיסויים רפואיים ועוד.

מפת אתר | צור קשר