ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

סילבסטר בספא

תוכלו למצוא באינטרנט מגוון הצעות זוגיות למימוש בספא. ההצעות זורמות לרוב, ומרוב מגוון קשה למצוא יבשה באופן והחלטה. ההחלטה המקיפה ביותר שתכלול את כל הפינוקים שתוכלו לדרוש לגוף ולנפש מחכה לכם בספא. באותו זמן של חגיגות, גם אם אתם לבד, תוכלו לחגוג באפקט ה"שבטי" של יום כיף לבנות, או בילוי משפחתי שבו אפשר להזמין את ההורים ליהנות. החג מתקרב? לא נורא, המקומות ערוכים לקראת עומס, במיוחד כשמדובר באחד הבילויים הרומנטיים שאותם זוגות אוהבים לחגוג.

לפתוח את השנה האזרחית עם עיסוי
האין דרך טובה יותר לפתוח את השנה האזרחית מאשר הפינוק שאתה מזמין לאותו התאריך? זה מתחיל בחלוק לבן ובנעלי בד בלבד לגופכם. העיסוי שבחרתם (עיסוי באבנים מות, עיסוי איורוודי, רפלקסולוגיה, עיסוי תאילנדי ועוד) יוענק לכם, כשלאחר מכן- המשך החבילה. מי שבחר בטיפול משלים כמו עיסוי קרקפת, עיסוי קצוות או טיפולים קוסמטיים יוכל לקבל זאת מיד לאחר העיסוי. לאחר מכן, תוכלו להכנס לג´קוזי בספא אשר יבעבע ולצידו כוסות יין או שמפניה (לבחירתכם). איזו דרך של שחרור מחסימות אנרגטיות ועירור המערכות בגוף יכולה להיות טובה מזו בפתיחת השנה? אם זה לא מספיק, הרי שניתן להמשיך לפינוקים הנוספים המוצעים בספא ובמיוחד לנוח למול הנוף של הים ולהתמקד, פעם אחת מרוכזת, בעצמך.

בילוי זוגי אולטימטיבי
זהו הבילוי האולטימטיבי לזוגות אוהבים. ולמה? אף אחד מהשניים לא מתאמץ, ומעסה מקצועי ממונה על שיפור התחושה הגופנית, שחרור חסימות אנרגטיות והקלה לנפש. לאור נרות מרקדים ולצלילי המוסיקה המרגיעה, תוכלו להתפנות בחיוך אל בני זוגכם. כשאתם נטולי פניות ומבוסמי עינוגי הגוף, כשכל הזמן שבעולם עוד לפניכם – תוכלו, כהמוני הזוגות האחרים בעולם, לסמן את התאריך הזה כבילוי המושלם שפתח את השנה, ושכך תיראה גם כל השנה.
מפת אתר | צור קשר