ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

הזמנת ספא לזוג

אין כמו לסיים את היום בטיפול, ואם זה בשניים, זה כיף פעמיים. כל זוג מתאפיין בבילוי האהוב עליו, אולם אם יש בילוי שיכול להתאים לכל זוג, הרי מדובר על בילוי בספא. תוכלו לתכנן את הבילוי הזוגי שלכם מ- א´ ועד ת´, וכדי להכיר את המבצעים שיכולים להתאים עבורכם, התקשרו לספא ובחרו את החבילות ספא לזוג המתאימות.  תוכלו למצוא את החבילות דרך האתר על- פי סיווג ליחיד או לזוג, והתחילו להתעניין מהם הטיפולים המעניינים שתוכלו לקבל – שניכם יחד וכל אחד לחוד.

איך לתכנן יום כיף זוגי
הספא בנוי להענקת ימי כיף לזוגות: לאחר העיסוי הזוגי (אלא אם אתם מעוניינים לקבל את הטיפול באותו החדר) תוכלו לקבל עיסוי קצוות שזה הפינאלה של הטיפול עצמו. עיסוי בשמנים ממריץ את הגוץ ואת קצב חילוף החומרים, ועם תחושת הרפיון משתלבת תחושת התעוררות מסוימת שמתאימה לאווירה הרומנטית. לאחר מכן תוכלו להיפגש בג´קוזי המחומם שבחדרכם ולהתענג על 2 כוסות יין או שמפניה. בהמשך אולי תבדקו מהן האטרקציות לטיפול בגוף שקיימות בספא, אולם אם אתם מעוניינים במנוחה, החדרים הפונים אל נוף הים ממלאים בתחושת רוגע וניתן להרגיש את האנרגיות הקוסמיות זורמות בכם בכל נקודה בגופכם. לאחר מכן תוכלו להזמין ארוחה על פי תזמון החבילה ביום ועל פי בחירה, והכול כלול במחיר החבילה.

איך למצוא ספא במחיר סביר?
היות ובילוי זוגי בספא עלול להגיע למחירים של בית מלון ללילה לעתים, יש לברר אם יש מבצע ספא זוגי. יכול להיות שככל שתקבעו זאת מעכשיו לעכשיו המחיר יוזל, אולם בכדי להבטיח לעצמכם מקום, רצוי לקבוע זאת לזמן רחוק יותר, ולהתרפק על הציפייה שבהמתנה לזמן איכות מפנק ולפנטזיה שיכולה להתגשם שוב ושוב פעמים רבות.
מפת אתר | צור קשר