ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מחירים

אתם רואים את התמונה בדמיונכם- מרגישים את המים החמים של הג´קוזי, את טבילת הרגליים בבריכה, את המגע הראשון בעיסוי ארוך ומענג, זה עוד שנייה אצלכם ופתאום הבועה מתפוצצת כי אתם רואים את המחירים. המחירים של ספא יכולים להיות יקרים מאוד לפעמים ולא בצדק. כמובן שהמונח יקר הוא שונה מאדם אחד לשני בהתאם לתקציב והכיס של כל אחד ואחת. עם זאת ניתן למצוא מבצעים וספא במחירים שווים במיוחד!

מחירים של ספא
מחירים של ספא הם לא קבועים ולא ניתן לעשות ממוצע שלהם שכן הם מאוד שונים מאתר ספא אחד לשני. יכול להיות שאתר ספא בעל מוניטין מאוד גבוה ינצל זאת לטובתו ויעלה את המחירים מידיעה שכך או כך הלקוחות יגיעו. מצד שני יכול להיות ספא מאוד מוזל אך איכותי שבעקבות המבנה שלו, צורת העבודה או מבצעי פתיחה יכול להרשות לעצמו מחירים נמוכים. כמובן שהמחירים של הספא תלויים בשירותים שכל לקוח בוחר לקחת.

ספא מחירים בהתאם לאטרקציות
אתרי הספא הפרושים ברחבי הארץ מציעים אטרקציות שונות בתקופות זמן שונות. אדם יכול להגיע לאתר ספא לשבוע שלם, לסוף שבוע, ליום או אפילו למס´ שעות. אדם שיגיע למס´ שעות יגיע על פי רוב בכדי לקבל עיסוי רפואי או עיסוי הומואפתי מפנק ויתרכז בזה בלבד. עם זאת יש כאלו שיגיעו למס´ שעות לספא בכדי לנצל את הבריכה הנפלאה – כך או כך העלות למס´ שעות או לטיפול נקודתי תהיה זולה יותר משבוע שלם. שהייה בספא שבוע שלם תדרוש מילוי הזמן באטרקציות שונות ועצם השהייה בסוויטה או בחדר רגיל זמן כה רב תקפיץ את המחיר. אך לפעמים צריכים לשים את המחיר בצד ולהתמקד בפינוק, בשלווה וברוגע שרק אתר ספא יכול להעניק.

מפת אתר | צור קשר