ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום ספא זוגי


אתם שניכם מתלוננים ש"כואב לכם הגב", "כואב לכם הראש", אתם צריכים פינוק ומזמן לא קיבלתם? אין צורך "לטפס" אחד על גב השני תרתי משמע, כדי לקבל את הפינוק המיוחל בספא. מספיקה יוזמה של אחד משניכם כדי להגשים את הפנטזיה הקלילה הזו. למעשה, כל מה שצריך זה אחר הצהריים פנוי אחד של שניכם, ו....זהו. פינוק זוגי יכול לסייע לכם להתגבר על אנרגיות שליליות שהחלו לנצנץ פה ושם בקשר, ובעצם אזל לכם הכוח להתמודד עם זה לבד. פשוט טוב שיש מישהו שלוקח את העניינים לידיים ואתכם – למעסה.

שניים זה לא אומר מחיר בשמיים
עדיין חבילת טיפול לשניים יכולה להיות במחיר אטרקטיבי, ושהמחיר לא יהיה התירוץ...נכון שמדובר בבילוי חד – פעמי שעולה אולי מעט יותר ממסעדה, אבל אתם קונים למעשה את החוויה המיוחדת. תוכלו להפוך את זה ליום פינוק בספא מתחילתו ועד סופו, ולהוסיף ארוחות. בחדרים יחכה לכם ג´קוזי מבעבע בטמפרטורה חמה. תוכלו להדליק קטורת, לשהות בג´קוזי לאור נרות ולהאזין ומוסיקה מרגיעה. החוויה המובטחת בספא נבנית מעיסוי שכל אחד מקבל ומכניס את המטופל לתדרים מיוחדים ("גלי אלפא") ממש כמו בשינה. מפה ואילך, מצב הרוח משתפר. על כן הביקור בספא מומלץ לכל זוג באשר הוא בכל שלב של מערכת היחסים.

אחת לתקופה... שנוכל להתגעגע
יום ספא זוגי הוא חוויה שאפשר לנהל אותה פעם בתקופה. הציפייה הנבנית ליום הספא חשובה גם היא להצלחתו – היא הופכת אותו לרומנטי יותר, והזמן יחולק ל"לפני הביקור בספא" ולאחרי. גםאם אתם מזמינים טיפול בדקה התשעים האפקט שלו נשמר למשך זמן לאחר מכן, והכי חשוב – הוא פותר מתח בשרירים שהצטבר ומנקה את הגוף, כשמדובר בטיפולים דינאמיים כמו עיסוי שוודי או עיסוי תאילנדי למשל.
מפת אתר | צור קשר