ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

אירוע חברה

אתם מעוניינים לפנק את העובדים והעובדות כאחת, אולם התקציב לא מאפשר השנה הפקת ענק של מסיבת חברה תוססת עם תקליטן וכל ההפקה שמסביב? מרגישים שהעובדים שלכם זקוקים למנת אויר כדי להרגיש רעננים יותר, והעבודה ממילא לא מאפשרת את זה מרוב לחץ? אתם מעוניינים לגמול לעובדים על תקופה סוחטת אך פרודוקטיבית שבה כולם נתנו את כל הנשמה בעבור העסק שלכם? ובכן, זה הזמן לתגמל אותם בבילוי בספא, כי יום פינוק בספא הוא בילוי חווייתי שכולו אנרגיות חיוביות.

איזה ספא יכיל את כל העובדים?
אם יש לכם כמות גדולה של עובדים מחד שממלאת יותר ממרכז ספא אחד, אולם אתם מעוניינים לתגמל את כולם באופן שווה – תוכלו לחלק את כל העובדים לימי כיף שונים – אפשר גם על פי מקום מגורים: קבוצה אחת תלך ליום כיף בספא במרכז, בצפון או בדרום, וכן הלאה. אפשר לחלק זאת גם על פי הטיפולים שמועדפים שווה בשווה, כדי שיהיה אפשר לתאם מול הספא את כל המטפלים בטיפולים המגוונים שיש לספא להציע. פתרון נוסף הוא לעשות הזמנה במספר מרכזי ספא באותו היום אשר מרוכזים במקום קרוב – כמו בטיילת בתל אביב למשל, או פתרון אחר, לא פחות טוב הוא לשריין מטפלים של הספא לטובת יום כיף מחוץ לספא או במתחם מסוים שבחרתם לחגוג בו.

אילו סוגי טיפולים נפוצים באירוע חברה?
ישנם טיפולים קלאסיים רבים שנהוגים להרפיית מתחים – כאלו שיכולים להתאים לזמני טיפול שונים (ניתן לרכוש גם טיפולי "טעימה" בזמן מקוצר יותר, זה נהוג באירועים שנערכים בספא או מחוץ לו). ישנו טיפול קלאסי – עיסוי שוודי, ספא מפנק של רפלקסולוגיה, עיסוי תאילנדי, מסאג´ רקמות עמוק, טיפולים לנשים בהריון, טווינא שיאצו ועוד.
מפת אתר | צור קשר