ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום הולדת לבן זוג

יש יום הולדת מתקרב לבני זוגכם? תוכלו לתכנן מראש הפתעה. כל מה שאתם צריכים זה להגיד להם לשריין את היום הזה עבורכם, ואתם כבר תיקחו אותם למקום מעניין...ליום כיף ספא! מי שהולך "עד הסוף" עם הרעיון של ההפתעה, קושר את עיני בני הזוג בזמן הנסיעה כך שלא יקשר לאיפה הולכים, עד לרגע שבו נמצאים כבר בספא (וניתן להבחין במקום כבר מרחוק עם ריחות הבישום והאנרגיות הרגועות שבמקום)... אבל אם אתם שכחתם את התאריך, כמובן שתוכלו לבקש לפצות על כך (ובגדול). ה"תכנית האומנותית" היא מתנה שכל אחד היה רוצה לקבל, ואולי התזמון דווקא יוצא תזמון מתאים בין כל מטלות היום – יום שביניהן צריך לתמרן.

אם אתם רוצים לעשות יום כיף ביחד?
יום כיף זוגי אולטימטיבי הוא זה שלא צריך להשקיע בו אנרגיות נוספות. אתם מפקידים את גופכם בידי המעסה, והוא לוקח אתכם למחוזות מיוחדים, תוך כדי מוסיקה מרגיעה לאור נרות, עיסוי בשמן (או על פי בחירה) ועוד. את הפינוק עדיין לא סיימתם! אם רכשתם חבילה, תוכלו להתענג גם על טיפול משלים של עיסוי קצוות, טיפול פנים ועוד שלל הצעות ואטרקציות של הספא. הפינוק יכול להמשיך תוך בילוי זוגי ואפילו רומנטי בג´קוזי משותף כשלצידכם כוס יין או שמפניה על פי בחירתכם וארוחה זוגית על פי בחירה.

איך לדעת מה לבחור בשבילו?
אתם יכולים להתקשר אל הספא הרצוי ולברר איזה שובר לרכוש – ואילו חבילות קיימות. ניתן לעיין גם בקטלוג שנמצא באתר. הדבר הכי טוב לבחור אם לא בטוחים איזה טיפול הוא אוהב, זה עיסוי קלאסי שבדי או אחד מהעיסויים הבנאליים עם שמן, אם אם זו אינה הפתעה, רצוי להשאיר לו לבחור את הטיפול המועדף עליו, אחרי הכל זו סיבה למסיבה.
מפת אתר | צור קשר