ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ויום כיף

כל אחד רוצה יום אחד נוף לסוף שבוע, שיהיה לפני או אחרי שישי או שבת כך שסוף השבוע יתפרש על פני שלושה ימים, רק כדי שנוכל להתכונן לחופש: יום אחד כדי להתכונן לחופש והחנויות פתוחות לסידורים בחוץ, יום אחד לסידורים בבית ויום אחרון למנוחה. אולם משאין לרובנו ככולנו את הפריבילגיה הזו, אנו משתדלים לנצל את הזמן ככל שניתן. ומתי ננוח? המנוחה הרי מניחה את הדעת שלנו, מייצבת את גופנו ומבהירה את המחשבות לקראת השבוע הבא. המנוחה הנכספת הטובה ביותר היא מנוחה שיש בה תועלת – טיפול ספא שמתרכז ליום כיף.

החוויה בספא
מי שרוצה להפוך את הטיפול בספא לחוויה, יכול להפוך את זה לריטואל אחד שלם, וליום כיף אחד גדול. כל מי שבוחר עיסוי בודד, יקדיש לזה כשעה אחת לפחות, אולם מי שמעוניין לבלות בספא את שארית היום – מוטב שירכוש חבילת פינוק בספא, שכן ניתן לבלות בו יום שלם. היום מתחיל בקפה או שתיה קלה לפני העיסוי (שכן אין לאכול או לשתות הרבה כשעתיים לפני הטיפול, אלא לאכול ארוחה טובה לפני כן), ניתן להתרחץ לפני שנוסכים על הגוף את השמן החם – רצוי שנקבוביות העור תהיינה פתוחות לספוג את השמן הבריא לעור ועל כן מומלצת מקלחת חמה לפני כן. ממשיכים בשלב העיסוי כשלאחר מכן ישלים טיפול נוסף לפי בחירה, שהייה בג´קוזי בספא עם שתיה אלכוהולית למי שמזמין בחבילה, וארוחה.

איך למצוא הנחות ליום ספא?
ברחבי האינטרנט תוכלו למצוא מבצעים ליום ספא בלי סוף. היות ואנו אוהבים מבצעים וזה מה שמושך אותנו להשקיע בעצמנו בעצם, המחירים בענף הספא משתנים ממקום למקום אולם הוצאה של כמה מאות שלים עבור פינוק שעבור רבים נחשב למותרות אולם מדובר למעשה בטיפול שדרוש לכל אחד אחת לתקופה.
מפת אתר | צור קשר