ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא 24 שעות

פעם, לפני שנים רבות, היינו צריכים להרים את שפופרת הטלפון רק בשעות הפתיחה של מקום מסוים בכדי להתעניין מתי הוא פתוח. אולם מה קודם למה, הביצה או התרנגולת? אי אפשר היה להרים טלפון בשבת בבוקר ולנסות להזמין טיפול ספא בדקה ה90 למשל לערב. כיום, אנחנו פשוט נותנים לאצבעות לנוע במקומנו, להקליק על העכבר ולמצוא את האתר שמייצג את המקום – ובמקום להעמיס על המזכירה שיושבת בספא, אנחנו בודקים לבד, וצורכים את המידע שאנחנו צריכים ואף יותר, ויכולים להחליט מה המיטב שנוכל למצוא באותו המקום.

שעות פתיחה של הספא
הספא הוא קליניקה – מקום של טיפולים ולאו דווקא בית מלון המשולב עם ספא. לכן חשוב לברר מהן שעות הפתיחה של הספא בערב כדי שתוכלו להתאים את עצמכם לטיפול האחרון בערב למשל או בבוקר או לברר גם לגבי ספא בשבת. לפעמים הטיפולים מתאימים לשעות הפתיחה, למשל – עיסוי רקמות עמוק  לא יתאים ממש לבוקר, הן למטופל והן לצורך הטיפול, משום שהעיסוי יהיה במיטבו כאשר השרירים היו פעילים תקופת – מה של היום, שלא לדבר על כך שרצוי לשמור על מנוחה כללית בין אברי הגוף, כדי להאריך את זמן האפקט של הטיפול. יכול להיות שבשביל פינוק זוגי למשל תרצו חבילה גדולה שנמשכת זמן רב יותר מזמן של עיסוי בודד כדי למצות את החוויה, ועל כן רצוי להתחיל אותו כמה שיותר מוקדם.

מחירון ספא
אל דאגה, המחיר של עיסוי בבוקר אינו זול או יקר יותר בערב, וכך גם מחירי החבילות בימי חול או בסופי שבוע. מה שמשנה את מחיר הטיפול הוא סוג העיסוי, התוספות ומשך זמן העיסוי. רוב החבילות תכלולנה את השהיה בין המתקנים בספא – כולל ג´קוזי, סאונה, ועוד אטרקציות.
מפת אתר | צור קשר