ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ערב רומנטי לזוג

אם אתם מחפשים ערב רומנטי לזוג, כנראה שאתם מחפשים ערב אינטימי שבו אתם מתחברים לעצמכם ונמצאים בחיק בני הזוג. סביר להניח שתרצו להגיע למצב שבו השרירים לא יתכווצו, הכעס והאנרגיות השליליות ירפו מכם ואתם לאט לאט חובקים את האנרגיות הטובות שזורמות בגופכם. באותו ערב שבו אתם נמצאים הרחק מהטרדות ומארגנים לכם את המרחב הזוגי שלכם, תוכלו להוסיף אל אותו ערב רומנטי עיסוי מפנק לאל אחד מכם, שכן כדי לנוח באמת, אין להטריח את בן הזוג ולקבל עיסוי מידי מעסה.

ערב של כוכבים
טוב, יכול להיות שאת הכוכבים האמיתיים לא תמיד תראו מפתח החלון, אבל את הכוכב שלכם, כן. עיסוי זוגי באותו חדר או עיסוי לבד, זו הבחירה שלכם. תוכלו לבחור גם אם להשאר ללון באותו מקום כדי להבטיח את האפקט הרצוי לטיפול, אם אתם מעוניינים בארוחה כלולה בתוך החבילה המוצעת לכם ואילו תוספות אתם מעוניינים לקבל בחבילה. בעצם, בחבילות ספא מסוג זה מובטחות לכם כמעט כל הנאות החיים: אוכל, עיסוי גוף לבחירתכם, יין טוב או שמפניה לבחירתכם, ושינה. לבילוי שכזה, בניגוד לבילויים אחרים, אין צורך לבחור בטוב טעם בגדים כמו לבילוי רגיל – כאן הנכם מקבלים למן הרגע הראשון חלוק ונעלי בד כדי שתוכלו להרגיש חופשיים ככל שניתן.

חשמל זורם בכפות הידיים
אז איזה עיסוי לבחור? כל עיסוי הוא בן 50 דקות בממוצע, וישנם עיסויים שמלכתחילה נמשכים זמן רב יותר מהאחרים. תוכלו להתרפק על עיסוי איורוודה או עיסוי באבנים חמות, עיסוי תאילנדי או שבדי, עיסוי רקמות עמוק או עיסוי רפואי, כל אוצרות הספא מחכים לכם במקום אחד, כשתוכלו להוסיף לכך עוד טיפולי ספא משלימים אחרים כמו טיפול פנים, עיסוי קצוות, אמבט מלחים ועוד. 
מפת אתר | צור קשר