ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא במלון

גם לכם מגיע להניח לרגע את דאגות היום – יום ולעסוק...בכם. אתם כפרט, אתם כזוג, כל מה שדורש טיפוח יבוא על פתרונו כשמדובר בפסק זמן של כמה שעות ואולי אפילו יממה. יכול להיות שיוצא לכם לפנטז מדי פעם על יד שתונח על הכתף ותשיל מעליכם את הטרדות לאיזו שעה קלה? אולי אתם מצפים ליום עבודה פיזית קשה ומפרכת, ולא יודעים איך לצאת מזה? הרי ברור שהאור בקצה המנהרה, הזמנת ספא במלון, הוא הפיצוי והתמריץ שבעבורו תעשו הכל.

לעשות טיפול ספא במלון
מלונות המוגדרים כמלונות בוטיק לספא נפוצים יותר ויותר בארץ. הם מאפשרים לתופעת האסקפיזם לפרוח, ולכם – לנוח. הם מארחים על פי קונספט אקלקטי: הם פשוט נמצאים שם. כל מי שזקוק לשעת מנוחה ותשומת לב, מוזמן. מי שמעדיף להפוך את זה למנוחה כללית של יממה ויותר, הרבה פעמים זה הופך לבילוי במיקום פסטורלי שמצריך נסיעה או שהנסיעה המסמלת חופש מצדיקה מערך מובנה יותר של פריסת החופשה. מלונות ספא מודעים לצורך האסקפיסטי של מוזמניהם ובדרך כלל נענים לצרכים אלו על ידי הפרדת הגישות בין האורחים למעט לובי וחללים ציבוריים. כל אחד יקבל את הפרטיות שלו, ויש לעתים שתגיעו לספא במלון שלא מכניסים אליו ילדים – שקט, רוגע, חיבור גוף – נפש, אלו הן המטרות ואתם מוזמנים להתערסל בחיק המלון.

אילו טיפולי ספא במלון ישנם?
בכל ספא במלון ישנם הטיפולים הקלאסיים, כמו למשל עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי באבנים חמות, רפלקסולוגיה, ארבע ידיים, רקמות עמוק ועוד. מלבד אלו, כמובן שישנן הצעות נוספות שמייחדות את המקום – לגבי עיסויים ומתקני ספא כמו סאונה, בריכה, ג´קוזי ואמבטים מיוחדים (שמנים, מלחים, שוקולד, חלב ועוד). בטיפולים זוגיים, ניתן לקבל את העיסוי באותו החדר.
מפת אתר | צור קשר