ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בוטיק

יש אנשים שאוהבים לצבור חוויות. יש כאלו שיעשו זאת בגפם, ויש כאלו שאוהבים לשתף את אהוביהם בחוויות הנעימות איתם. חוויה בלתי נשכחת היא ביקור בספא, כאשר האוירה קוראת לכם להתחבר אל עצמכם ולצאת למסע מופלא שחוקר את עצמכם. היות ואוירה בונה את כל החוויה, מרכזי ספא רבים מסתייעים באמצעים שונים להפנמת תשומת הלב – כל איש בגפו. עם הכניסה לספא, האוירה הרגועה מיוצרת על ידי אור נרות, מוסיקה רגועה, מראה נקי (ש"מסדר לנו" את המחשבות בראש), וטמפרטורה מזמינה. אתם פושטים את בגדי היום שלכם ונכנסים לתוך החלוק הלבן המלטף...

לעשות טיפול ספא בספא בוטיק!
נכנסנו אל תוך החלוק המלטף עם נעלי הבד. עכשיו, נותר לחשוב שאנחנו בודדים בספא, כל האוירה נוצרה עבורנו בלבד והבילוי הופך לפרטי. זה מה שקורה לפחות כשמדובר בספא בוטיק, היחס מפנק והאוירה אינטימית יותר, ובמקרים רבים האזור שבו ממוקם הספא הוא אזור פסטורלי שלא פחות מזה שאתם נמצאים בשטחו, הוא חודר ללב שלכם ומעצים את עוצמת החוויה. יש הנוסעים עד לצפון כדי לחוות את פינות החמד שלו מקרוב, ויש מי שמזמין מקום בספא בוטיק – אף אם זה ספא במרכז, משום שהכל בו עשוי בקפידה כדי לשמור על החוויה. תוכלו למצוא אפילו מרכזי ספא בתל אביב שממוקמים בבניינים שעברו שימור או בשכונות פסטורליות.

זה לא תיק למצוא ספא בוטיק
כיום, כל מרכז ספא שמכבד את עצמו נקרא "ספא בוטיק" כל עוד לא שייך לרשת או למרכז ספא גדול. הפינוקים בו יכולים להיות ייחודיים – וזה מה שעושה אותו בוטיק, במיוחד כשהמגע הוא אישי, והטיפול בכל אחד הוא מושקע ומותאם – ממש כדי שכל לקוח שמגיע להתארח בכל חדר שבו יוכל להתענג גם על הטיפול וגם על המקום עצמו, אשר מעניק בעצם את האוירה.
מפת אתר | צור קשר