ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא עם בריכה בתל אביב

כל ספא שמכבד את עצמו יכלול בתוכו בריכה מפנקת. כאשר אנו מדמיינים לעצמנו חופשה ארוכה או קצרה, מדמיינים מצב של רגיעה, שלווה, של חופש וחירות פעמים רבות תצטייר בדמיוננו התמונה של הבריכה הענקית, הכחולה, עם המים הנעימים – בדיוק בטמפרטורה הנכונה. אולי יתלווה לתמונה הזו בגד ים חדש ומהמם שנציג לראווה ליד שפת הבריכה, או לחלופין שתי כוסות יין מתנגשות זו בזו לצד הבריכה לאור שקיעת השמש. תל אביב, עיר האורות יכולה להציע לכם את השילוב המושלם לכך.

מדוע כדי ללכת לספא עם בריכה בתל אביב?
תל אביב היא עיר של אטרקציות, עיר ללא הפסקה. המגוון הרחב של המסעדות, בתי הקפה הנהדרים, הפאבים והבארים, ההופעות, החנויות, חוף הים וכל הנפלאות שהעיר מציעה. נופש בתל אביב בספא יכול להיות פיתרון מושלם לאנשים צעירים ומבוגרים כאחד שאוהבים ליהנות מהחיים. הבריכה בספא בתל אביב היא מפנקת פי אחת כמה וכמה. הבריכה רחבת הידיים פונה לחוף הים התל אביבי המהמם כך שאפשר לשחות בבריכה ולהרגיש ממש בים. וכמובן שהקרבה של הים היא בונוס רציני גם הוא.

אילו אטרקציות יש בספא בתל אביב מלבד בריכה?
כמובן שבריכה רחבת ידיים, אופציה בין בריכה מקורה לברכה באוויר הפתוח היא אחד הפינוקים המרכזיים בספא. אך מלבד הפינוק של השהיה בבריכה או בכיסאות השיזוף הנוחים שלצידה יש אטרקציות נוספות לספא בתל אביב. תמיד יש את העיסויים והמסאג´ים שניתנים בידיים המקצועיות והמיומנות ביותר. ניתן לבחור מסאג´ לבחירתך על פי ההעדפות שלך והטיפול שלו אתה זקוק. יש אנשים שרוצים סתם פינוק ויש אנשים שרוצים לשחרר שרירים, שרוצים לסייע בזרימת הדם או לחדש את תאי העור. כך למשל קיים מסאג´ קרקפת, עיסוי תאילנדי, עיסוי מים, עיסוי אבנים חמות ועוד.

מפת אתר | צור קשר