ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום הולדת בספא

יום הולדת הוא אירוע שחוגגים. אם לא ביחד, אז שיהיה לבד ובהנאה. ביום ההולדת שלכם תוכלו לשלב את הנאות החיים כולן במקום אחד. הספא הוא מקום שיכול להתאים גם לחגיגה פרטית וגם לחגיגה בין חברים, אתם בוחרים את אופי האירוע. יום הולדת בספא יכול להיות חויה קסומה, בין צלליות של נרות מרקדים לצלילי מוסיקה מרגיעה, כשאתם משלבים בין טיפול עיסוי למים ואמבט מלחים או שמנים מהביל. הגיע הזמן לפנק את הגוף ב"טיפול עשרת אלפים", ואם כבר, אז נבחר בחוויה סוחפת חושים שמשאירה לא רק טעם של עוד אלא גם אפקט ביום או יומיים שאחרי.

יום הולדת בספא זאת חויה מעצימה
אחת הסיבות הטובות לעשות את יום ההולדת בספא, היא שלא משנה עם מי אתם קבעתם להיות ביום הזה ואפילו לבד, אתם בסופו של דבר מעניקים לעצמכם זמן ופינה רגועה, תשומת לב לגוף שלכם – בין אם אתם ממילא עושים זאת ביום- יום או שלא, זאת נקודת פתיחה חשובה מאוד לשנה נוספת בחייכם. לכן, תוכלו להשתמש בשובר מתנה ליום הולדת ליום פינוק בספא למי שאתם אוהבים שלא יודע לפרגן לעצמו, או למי שיש לו כבר מהכול, שהרי אתם אחראים לדאוג לו לזמן איכות שלא יסולא בפז. חשבו שאתם מפרגנים למישהו להתחיל את היום ברגל ימין בספא, את הערב לאחר יום של מסע בילויים מייגע ואפילו מנוחה ארוכה בבית. הדבר היחיד שיש לדאוג לו זה להגיע על בטן "ריקה" – לא לאכול לפחות שעתיים לפני כן, ולבחור את העיסוי הרצוי.

יום הולדת בספא עם חברים
אם תרצו לחגוג בין חברים, ניתן לתחום רבים ממתקני הספא לטובת האירוע: מספר חדרים או רחבה כללית ששם תהיה ההתאספות הקבוצתית ואפילו הפעלות וסדנאות. צוות הספא יטה אוזן קשבת לגבי כל רעיון.
מפת אתר | צור קשר