ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מרכזי ספא

כשאתם רוצים להגיע אל מקום הנחלה והמנוחה, אתם יכולים להירגע, יש כזה מקום, שעוזר לכם לשנות אוירה מהבית ועדיין להרגיש שהפינוק נמצא בין קצות האצבעות שלכם. אירוע כמו פינוק בספא הוא אירוע שכיף לחכות עבורו. ניתן לקבוע אותו לתאריך רחוק וניתן גם בדקה התשעים, ועדיין הוא יהיה נקודת האור של התקופה, שלא משנה מה קורה בשאר השבוע ולא משנה כמה אתם עמוסים בעבודה ועיסוקים במהלך היום, בסוף יגיע הפיצוי – וימתיק לכם את הזמן גם לאחר הטיפול.

מרכזי ספא שמארחים ללינה
מי שאוהב להפוך את הפינוק שלו למוקד עליה לרגל- כמו פינוק בספא שלאחריו אתם פשוט נשארים לנוח בספא, יכול להעיד כי זאת צורת הבילוי האולטימטיבית בספא. הדבר יכול להבטיח כי השפעת העיסוי תהיה כך מלאה, כל עוד אינכם עוסקים בפעילות גופנית נמרצת שמשנה לכם את כל תנאי הגוף לאחר הטיפול או יוצאים אל מזג אויר קר. כך, במרכזי ספא שם אתם ישנים תוכלו להשאר בבועה המגוננת שלכם, לבד – נקיים מאנרגיות של אנשים אחרים כמו על אי בודד או ביחד – כשאתם מגשימים תוכנית רומנטית. כדי להבטיח שבאמת יהיה שקט ולא בית מלון למשפחות ולילדים רועשים, ישנם מרכזי ספא שאינם מקבלים משפחות וילדים לשינה, ובכך להעניק בעצם חויה איכותית יותר, למי שרגיש לנושא זה.

אילו מתקנים נמצאים במרכזי ספא?
ישנו ג´קוזי המחכה לכם בחדרים בטמפרטורת החדר או כפי שתבקשו, תוכלו לקבל על פי תוכנית חבילת ספא אמבט שמנים או אמבט מלחים, כמו- כן ישנם פינוקים אקזוטיים כמו אמבט שוקולד או חלב (יש לברר עם המקום). סאונה יבשה או רטובה, בריכה, מקלחות וחדרי שינה, ולפעמים אפילו מרפסת הירגעות בשמש ופינות עישון אם תרצו, תוכלו לקבל ארוחה מהספא, אולם יש לברר אם הכוונה היא לאירוח או לשובר בקרבת המקום.
מפת אתר | צור קשר