ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בשעות הערב

על הבוקר כבר המציאו שיר, אז מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר? אם את אותם הדברים אבל לאט, אז מה עושים בלילה, אחרי יום מפרך? אחרי יום מפרך בעבודה, לאחר סידורים והליכה ארוכה ברגל, ביקור בחדר כושר או בחוג ספורטיבי וגם לאחר יום של בישולים במטבח, הדבר הטבעי ביותר שיקרה זה עייפות החומר, הרצון להחליף אנרגיות ולהיות אדם חדש. כשאתם יודעים שמחכה לכם יום כזה, תוכלו להזמין מקום בספא בשעות הערב, ולהרוויח את עצמכם מחדש אחרי שעה אחת בלבד...לפחות.

הפינוק שבעינוג
פעם אחת אתם, ההורים, צריכים להרגיש שאתם לא רודפים כל היום אחר הזנב של עצמכם ושל הילדים. אתם, הרווקים, לא רודפים אחר דייטים או עבודות מזדמנות, הסטודנטים לא רצים אחר הפערים שהם צוברים בזמן הפנוי שלהם, וספורטאים פשוט חייבים לעצמם את ההבטחה כי יש תמורה לנחישות שלהם. הצורה הטובה ביותר שבאמצעותה ניתן להשיב לעצמכם את האנרגיות מעבר לשינה (שינה לא תפתור לכם לחץ ושרירים תפוסים כתוצאה מכך במרבית המקרים אלא תזין את הגוף בדברים אחרים) זה ספא, וכשאתם מפרגנים לעצמכם ספא בשעות הערב, אפשר למנף את הביקור בספא לביקור רומנטי כאשר לפני כן טיילתם בטיילת לאור שקיעה, או נרגעתם תוך לקיחת שאיפה עמוקה של ריח הים ונשיפה עמוקה להוצאת הרעלים.

ספא בשעות הערב – העולם הקסום
בשעות הערב, אור הנרות שבספא מקבל דומיננטיות אחרת. לפני הביקור בספא אין לאכול, כדי לאפשר טיפול יעיל למעסה שמטפל בכם, אולם לאחר מכן תוכלו לקבוע ארוחת ערב בספא - אפשר אפילו לשלב את זה ברוח הרומנטית של החבילה שאותה בחרתם או בקרבתו של הספא, הארוחה תהיה לאור נרות כמו גם השהיה בג´קוזי כשלצדכם כוס יין או שמפניה.

מפת אתר | צור קשר