ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

אבנים חמות

תארו לעצמכם חדר ממוזג בטמפרטורה הנעימה לכם, אתכם כששמן חם ננסך על גופכם, אבנים חמות ומרגיעות נוגעות בשרירים שאותם מעוניינים להרפות, ולאחר פתיחת כל נתיבי האנרגיה החסומים והרפיית השרירים, אתם שוכבים כפי שהמעסה הניח אתכם, והאנרגיות של האבנים שנלקחו ממעמקי האדמה חודרות אט- אט אל גופכם וסופחות אליהם אנרגיות בלתי רצויות. האינדיאנים הבינו את שיטת הטיפול הזו עוד לפני שהפכה למסחרית וטיפלו בציידים החוזרים משדה הקרב ומן הכפור, והתורות הקדומות שביניהן גם אלו שבאסיה לקחו כל אחת מהן את היתרונות שבעיסוי אבנים חמות לצורך טיפול באיברים שונים.

אבנים חמות – עיסוי באמצעות אבנים
היחודיות שבאבן החמה הלקוחה מבטן האדמה (סלעי בזלת, חלוקי נחל וכל אבן אחרת שהיא צינור לאנרגיה) לא רק שהיא עוד אמצעי להשגת המטרה – טיהור הרעלים, אלא יש הטוענים כי הן גם סופחות את האנרגיות השלישיות מהאדם, וממילא עצם הפעולה שבהן משחררת את חומצות החלב שנאגרו במפרקים ישירות אל זרם הדם ובכך משחררת את המפרק ומקלה על הגוף. האבנים מונחות על איברים שונים בגוף כאשר המעסה מניע אותן בתנועות מעגליות המחליקות עם השמן על העור. השמן מוטמע כך בעור באופן יעיל יותר – חם ודינאמי, ומזין את העור. כל שיטה ודרך הטיפול שלה – ניתן להתחיל בעיסוי רקמות עמוק ולאחר מכן לעבור לטיפול באבנים, או לעשות טיפול משולב באבנים.

סוגי אבנים חמות
אבני בזלת, חלוקי נחל ואבני שיש קרות הם סוגי האבנים הנדרשים לעיסוי מסוג זה, והשיטה היא מעברים בין חום לקור כדי להדגיש את החום הבוקע מאבן הבזלת וחלוק הנחל, בעוד אבני השיש מקררות ומונחות לסירוגין. הן כנראה סופחות את הרעלים מן הגוף, ולכן גם מונחות במקומות אסטרטגיים: העין השלישית ובין אצבעות הרגליים. את זה לומד כל תלמיד בקורס עיסוי באבנים חמות
מפת אתר | צור קשר