ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מבצעים לספא

שהות ממושכת או קצרה בספא זה סיפור לא זול תמיד שדורש עלויות גבוהות לעיתים. עם זאת, תמיד ניתן למצוא מבצעים לספא מיוחדים שמעניקים מחירים מוזלים ומשתלמים. במסגרת המבצעים לספא מוענקים מחירי מבצע מיוחדים לחבילות ספא נרחבות. המבצעים לספא יכולים לכלול חבילות של עיסויים, שימוש במתקני הספא ושהייה בחדר מלון או להיות מכוונים לטיפול מסאג´ מסוים, או שהות בתקופת זמן מסוימת.

מועדון הלקוחות – המבצעים לספא הטובים ביותר
המבצעים לספא פתוחים לקהל הרחב לרגל חגים ומועדים מיוחדים כמו ראש השנה, יום האהבה, יום האם, יום המשפחה, סוכות, חנוכה וכו´. עם זאת, המבצעים של מועדון הלקוחות שלנו – הלקוחות הקבועים, הם עוד יותר משתלמים ומיוחדים ונעשים גם בימי חול רגילים ולא בהכרח בחגים. לא כולם רוצים לנסוע בתקופת החגים שכן הכבישים עמוסים במכוניות והדרך חזרה הביתה תהרוס את חווית הטיול בעקבות הפקקים האינסופיים. על כן המבצעים של מועדון הלקוחות של הספא משתלמים ביותר ללקוחות הקבועים והנאמנים שרוצים להגיע אחת לכמה זמן ליום-יומיים של פינוק, רגיעה ושלווה.

אילו מבצעים לספא אוכל לקבל ביום האהבה?
יום האהבה הוא סיבה למסיבה, יום שבו אפשר להראות לאהובייך כמה אתה מעריך אותם. ואיזו דרך טובה יותר להביע את אהבתך מאשר סוף שבוע רומנטי בספא? . קיימת הנחה מוטעית כי יום האהבה הוא רק לזוגות אך גם אם שרוצה להראות את אהבתה לביתה יכולה לפנק אותה ביום האהבה, או זוג שנשוי שנים רבות, או צמד חברות טובות – יכולים להתפנק בסוף שבוע רגוע במתחם ספא. כמעט מדי שנה יהיו מבצעים ליום האהבה שיכללו סוויטה מפנקת, חלוקים רכים ונעימים, שימוש באטרקציות הספא השונות – ג´קוזי, בריכה, חמאם וכמובן הדובדבן שבקצפת – טיפול זוגי מענג בצורת עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות, מסאג´ פנים, עיסוי אבנים חמות או כל עיסוי אחר לבחירתכם.

מפת אתר | צור קשר