ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא יום כיף

חושבים על יום כיף למשרד? יום איכות של הנאה בין אם ובת? חיזוק היחסים והזוגיות ביום כיף? אפשר כמו תמיד לעשות מסע קניות ביחד עם אימא או לקחת את עובדי המשרד לבילוי משותף בטיול בטבע, אבל לא מיצינו כבר את כל אלה? אופציה חדשה נפרשת לנגד עיניכם והיא מהווה פיתרון מושלם עבור חגיגה של כל אירוע ויום כיף  - אתר ספא.

מדוע כדי לבחור באתר ספא ליום כיף?
אתר ספא יכול לענות על הצרכים של כל אחד בכל טווח גילאים. אומנם הוא פחות מתאים לילדים קטנים אך נערים ונערות מתבגרים יכולים למצוא את מקומם בספא. כך למשל יום כיף של אם ובת עשרה יכול להיעשות בספא – מקום נייטרלי, נינוח, חסר ויכוחים בו אפשר לדבר ברוגע ובשקט, לחלוק סודות ורגשות ולחזק את היחסים בין האם והבת. ניתן לעשות גם יום כיף משרדי בספא. לצאת משגרת היום-יום של העבודה, המחשבים, כאבי הגב, הלחצים והשרירים התפוסים ולפנק את עובדייך בתור מעסיק מתחשב ביום כיף בספא. יום שנועד ומוקדש אך ורק לפינוק, רגיעה, מסאג´ים, שחייה בבריכה וטבילה בג´קוזי.

אילו חבילות נוכל לקבל ביום כיף?
אתרי הספא שלנו פרושים ברחבי הארץ ונותנים תשובה לכל אחד ואחת שרוצים להתנתק קצת מהרעש של חיי היום-יום ואי הנוחות שבהם ולהירגע פיזית ונפשית כאחד. הפרישה הארצית מאפשרת הגעה מכל מקום לאחד מאתרי הספא שלנו. אם אתם מתעניינים ביום כיף באתר ספא שלנו אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות הספא המסור שלנו לשאול שאלות, להתעניין על החבילות והמבצעים שלנו שמתעדכנים ללא הרף ולמצוא את הדיל שהכי ישתלם לכם, החבילה שתכלול את העיסוי שאתם אוהבים, את השימוש במתקני הספא כמו שחייה בבריכה המפנקת או הוצאת כל הרעלים והמתחים בסאונה.

מפת אתר | צור קשר