ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא כמה עולה?

החוויה המופלאה בספא, מי שעבר אותה יודע על מה מדובר: עיסוי לאור נרות, שמן חם בחדר שהוא בטמפרטורה המתאימה, ריח של קטורת או סבון, מוסיקה שקטה, נעימה וזורמת, להזכיר לכם שהחיים הם מעגל ובכל זאת זורמים ומביאים אתכם למקומות סוחפים. ואם לא הצלחתם להיסחף למקום אקזוטי גיאוגרפית, הרי שהסחף יכול להתבטא במקומות הרחוקים אליהם ניתן להביא את גופכם, התחושות שטיפול בעיסוי יכול להעניק לכם מבלי שתזוזו מטר אחד.

טיפולי ספא מפנקים ולא רק...
הפינוק בספא לא מסתיים בטיפול בלבד. בספא ישנם מתקנים אשר נמצאים במיוחד עבור אותם מטופלים שרוצים להתרגע בדרכים שונות: ג´קוזי, סאונה ואמצעים אחרים (כמו למשל בר חמצן המזרים לגוף חמצן שעוזר לתהליכי בריאות רבים). המטופלים יקבלו חדר פרטי אם ירצו בכך במסגרת חבילת הטיפולים, ואף ארוחה על פי בקשה. אתם באים לבד או יחד? מתכננים להשאר זמן רב יותר במקום המרגיע הזה? ישנן חבילות שנועדו במיוחד עבור אלו שלא רוצים להפסיק להתפנק. וכמה זה עולה לנו? תלוי בחבילה. מחירי חבילה נעים בדרך כלל במחיר של מאה או מאות שקלים לאדם, ניתן לקבל הנחות מסוגים שונים ולכן רצוי להתקשר ולברר לא רק לגבי מבצעים אלא לברר עם צוות הספא כמה עולה הטיפול שרציתם או שילוב של טיפולים.

איך אני מברר עם הספא כמה עולה טיפול?
הצצה בחלון האינטרנט של הספא לא תמיד תוביל אתכם למבצעים מעודכנים, ובכל אופן אם אתם מעוניינים בבילוי בתאריך ספציפי, הרי שחשוב לברר מראש אם ניתן לשריין את הטיפולים – כל הקודם זוכה. חשוב לברר לפני ההגעה מהו המבצע התורן, תמיד ישנו אחד כזה וזו הזדמנות ללכת עם עוד חבר או חברה שזקוקים לכך לפחות כמוכם.
מפת אתר | צור קשר