ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום של ספא

אין דבר מענג יותר מלקחת יום חופש משגרת היום-יום המתישה, מהעבודה השגרתית, מהמשפחה, מהחברים, מהילדים ולבלות אותו באתר ספא מפנק. אתרי הספא שלנו פרושים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום ומאפשרים לכל אחד, לא משנה באיזה מיקום גיאוגרפי הוא , להגיע ליום ספא תוך זמן נסיעה קצר, ולהתפנק באווירה מדברית, או לחלופין לריח עצים צפוני או בכלל במרכז הארץ ולשלב ארוחה במסעדה טובה בתל אביב.

יום של ספא או סופ"ש שלם ?
השהייה בספא היא כמובן לפי דרישתו של הלקוח. יש כאלו שירצו להתארח בספא רק שעות ספורות לקבל טיפול כגון עיסוי תאילנדי או רפלקסולוגיה ולהמשיך בשגרת יומם. יש כאלה שירצו לקחת סוף שבוע או מספר ימים של רגיעה מלאה במתחם ספא מפנק ושליו ויש כאלו שיקדישו לכך יום אחד. ההספק ביום אחד בספא יכול להיות רב. צוות הספא שלנו פה לשירותכם על מנת לתכנן לכם את יום הספא המושלם לפי רצונכם, לפי דרישותיכם והעדפותיכם. פרישה של השהות בספא על יום שלם מאפשרת ליהנות מכל אטרקציות הספא ברגיעה ושלווה בלי לחץ של לחזור לשגרת היום.

מה כולל יום של ספא?
כאמור, יום ספא יכול לכלול מה שאתם רוצים לפי בקשתם ובהתאם לתיאום חבילת ספא עם צוות הספא שלנו. צוות הספא מציע חבילות מוזלות, מבצעים ודילים לחגים על כן רצוי מאוד להתייעץ עם המומחים שלנו טרם מגיעים לספא. אנו מציעים לכם לשלב עיסוי מעמיק ועיסוי סיום קצר של 15 דקות לערך, ליהנות מטבילה בג´קוזי החם, שחייה קצרה בבריכה רחבת הידיים שלנו ולסיום שהייה בשמש הנעימה לצד הבריכה – לתפוס צבע ולהתייבש קצת בשמש. יום של ספא הוא חוויה מושלמת לשחרור לחצים ומתחים של חיי היום יום שלנו.

מפת אתר | צור קשר