ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף בתל אביב

אתם מתכננים יום כיף בתל אביב? לבד או ביחד, תוכלו לעשות זאת במשך יום שלם או ערב. זה הפתרון המושלם למתנה כשאתם לא יודעים מה להביא לאדם שיש לו הכל, או למישהו שברצונכם לפנק לפני כל מתנה אחרת. תוכלו להביא שובר מתנה לספא גם למי שאתם מאוד רוצים לקנות לו מתנה ולא יודעים מה. פתרנו לכם את הדילמה? עכשיו תחשבו שאתם תוכלו להיות השותפים ליום כיף בתל אביב, זהו התירוץ הטוב ביותר לקחת פסק זמן מהכל וליהנות מיום שלם של טיפולים, מטיפול שלם בגופכם, מגוף רענן ורגוע יותר.

מדוע דווקא יום כיף בתל אביב?
תל אביב היא מרכז העניינים. בתל אביב יש אפשרויות בילוי רבות וכשמדובר בספא בתל אביב, הדבר הטוב ביותר לדרוש זהו ספא מול הים, ממש על הטיילת. אין יותר מרגיע ועוצמתי מהים, מצב הרוח משתנה כהרף עין רק מהמיקום. ולמרות שכל דבר נמצא שם בהישג יד, תכננו את הבילוי למשך היום בספא, רגועים ולא ממהרים לשום מקום. הים יישאר שם גם לאחר הבילוי או לפני כן, ואוכל? ניתן להזמין ממילא במרכז הספא, דרך החבילות. אם אתם מתכננים יום כיף בתל אביב שהוא משפחתי או לחברות מהעבודה, זו הזדמנות מעולה לבילוי מרוכז ואנרגטי שכל אחד ואחת יכולים להפיק ממנו הנאה לחוד, אולם גם ליצור תנאים נעימים בין כולם וחויה בלתי נשכחת.

החוויה נשארת לאורך זמן
כשלוקחים יום שלם חופש ובו ישנו גם עיסוי לגוף, מומלץ לא להתאמץ אחר- כך: לבטל אימון מתוכנן, סידורי קניות או מפגש עם חברים. לצורך ספיגת החוויה רצוי פשוט לנוח, להרפות. בצורה זו האפקט של העיסוי ישפיע לאורך זמן רב יותר ולא רק באופן נקודתי
מפת אתר | צור קשר