ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפול בספא זוגי

הנה זה מגיע- אתם חייבים להתרענן, לקחת פסק זמן מהשגרה הידועה לכם או אפילו להפוך את אותו פסק הזמן לשגרה קבועה של פעם בשבועיים, חודש, שנה או חגים. החגיגה רבה עוד יותר כשאתם יודעים שקבעתם לשניכם מפלט בטוח ונעים – כמו "שם קוד" שפותר כל מצב של לחץ או פשוט בשביל לצאת מהשגרה ולהבטיח לעצמכם איזון והיזון טוב לגוף ולנשמה.

כל המציל נפש אחת....
ומה קורה כשמצילים שתיים? הספא מציע לכם טיפול בספא זוגי שיכול להתאים לשניכם ולכל אחד מכם לחוד. תוכלו לעשות זאת באותו החדר כשלכל אחד ישנו מטפל אישי ששוקד על פי בחירת העיסוי הנבחר מראש, וזה יכול להיות כל אחד לחוד, כשלאחר הטיפול תוכלו להפגש לג´קוזי, לארוחה לבקשתכם, להנאה ממתקני הספא ואף להשאר בחדר הפרטי שלכם. אם כבר קבעתם לעיסוי זוגי בספא, רצוי לקחת חבילת טיפולים זוגית, אשר בה העיסוי הוא שונה לכל אחד על- פי בקשה, אולם לאחר מכן אתם חוברים להיות יחד. אור נרות, מוסיקה רוגעת ועיסוי פותח חסימות אנרגטיות שלאחריו אתם רעננים ורגועים, מה שנקרא "מחוברים" לעצמכם. אז למה שלא לעשות זאת ביחד?...

חבילות טיפול בספא זוגי
תוכלו לגוון בטיפולים- מפעם לפעם מצטרפים טיפולי ספא חדשים ומשתנים, והחוויה רק הולכת ונעשית מעניינת עם כל גיוון מחדש. גם אם הפכתם את זה לנוהג קבוע ואתם עושים את אותו הטיפול, התוצאה מרעננת תמיד מחדש ונחוצה, כי "סוס מנצח לא מחליפים", אולם מי ש"משתעמם" מהיצע קבוע של טיפולים סטנדרטיים ויכול להגיד שהוא כבר ניסה את הכל – עיסוי שוודי, תאילנדי, איורוודה, לומי- לומי, רפלקסולוגיה, אבנים חמות ועוד – יש תמיד משהו חדש לגלות, ותמיד נחמד יותר לגלות את זה בשניים.
מפת אתר | צור קשר