ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא רמת החייל

לכל הקרובים לאזור ההיטק ופועלים ימים כלילות ללא הרף לגוף ולנפש כדי להשלים את הצרכים החומריים, מגיע איזון גוף- נפש בספא. באזור הזה ישנן מסעדות רבות וטובות, אויר פתוח וסביבה מעודדת כושר. מה שנותר הוא למצוא ספא טוב ברמת החייל ולקבוע בו טיפול או חבילת טיפולים. אין צורך להגיע עם ציוד נוסף – אלא רק עם עצמכם, כך שתוכלו פשוט לערוך גיחה בשלב מסוים של היום על פי יכולתכם, ולקבל את מה שמגיע לכם.

חבילת טיפולים לקבוצה
תוכלו לארגן קבוצת עובדים לאותה הפוגה נכספת ולהשיג בעד כך הנחה גורפת לכולם. זהו כוחו של הקולקטיב. חשוב בעיקר לתאם מראש מועדי הגעה, כדי שיהיה מטפלים לכולם. זו עשויה להיות פעילות מגבשת וחשובה לכולם. בין אם אחרי עבודה, במקום מפגש אימון כדורסל ועוד. לגבי הנחות והטבות נוספות- ניתן ליצור קשר עם הספא על מנת לבקש הנחה קבועה לאותם עובדי חברה שכנים, ואפשר לעשות זאת באמצעות שוברי הנחה והטבות. ישנם מרכזי ספא שמעדכנים את לקוחותיהם דרך עלון חודשי, וכך תוכלו לדעת אף על מבצעי ספא מתחדשים. המפלט הקרוב כל כך מאפשר לכם להתרוקן מאנרגיות עמוסות אשר מכבידות על הגוף, להתחדש ולהתרענן באנרגיות מחודשות וללא מחסומים כדי שתוכלו לקבל החלטות ב"ראש נקי" בעבודה, וגם השינוי שובר השגרה הזה מפני המפגשים החברתיים היום- יומיים יכול לעשות לכם רק טוב.

לשאוף חמצן למוח
ישנם מתקנים מיוחדים שהספא יכול להציע לכם ותוכלו ליהנות מהם להבדיל מעיסוי פרטי של מטפלים פרטיים. ג´קוזי, סאונה אם יש ועוד – רצוי להתעניין מראש ולתכנן את החבילה או את זמן השהייה במקום על פי זה. מבחר הטיפולים הוא ענק וישנן הטבות בדרך כלל גם למי שהופך את הבילוי הזה לקבוע.
מפת אתר | צור קשר