ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא רומנטי זוגי

השגרה היומיומית מלחיצה ומסכלת- עבודה, לימודים, חניה, חשבונות וטיפול בילדים. השגרה היומיומית לא נותנת לכם למצוא זמן לזוגיות שלכם, עוד שבועיים יש לאשתך יום הולדת ואתה אובד עצות, לא יודע איך לפנק אותה וגם ליהנות על הדרך.  ישנם זוגות שמרגישים כל שנה צורך להתעלות על האופן שבו חגגו בשנה שעברה, הדבר גורם ללא מעט משברים ואובדן עצות. כל שנה אותה דילמה האם לקנות לה עגילים או שמלה, או האם לבלות בילוי משותף שהיא תזכור לנצח.

מתי כדאי להזמין חבילת ספא זוגית?
פינוק זוגי בספא יכול להתאים למגוון רב של אירועים, כמובן הכל תלוי בתקציב שלכם, לרוב נוטים זוגות לחגוג אירועים מרכזיים בחיי הזוגיות שלהם באווירה המרגיעה הקיימת בספא, אנו רואים תופעה עולה של זוגות צעירים המגיעים לספא ומציעים נישואין במקום באווירה פסטורלית ורגועה.
כמובן שניתן לחגוג ימי נישואין, קבלת תואר, יציאה משותפת לחו"ל, ואפילו סתם שבירת שגרה מהלחץ היומיומי. החבילות מותאמות אישית לצרכים האינדיבידואליים שלכם ויכולות להתאים לכל אירוע שתחפצו.

טיפולים מומלצים לזוג?
ישנם מגוון רב של סוגי טיפולים אך כמובן שהטיפול המרגיע ביותר הוא טיפולי העיסוי- המסאז´  .
מומלץ מאוד לזוגות להשתתף ביחד בטיפולים זוגיים על ידי שני מעסים באותו החדר, הדרך הטובה ביותר למצות את הזוגיות בחוויה משותפת היא במיטה זוגית בטיפול זוגי מושלם שכולל מסאג´ שבדי מרגיע, כמובן שהבילוי בספא הוא חוויה טוטאלית הכוללת גם ארוחה רומנטית, לאור נרות עם יין איכותי במטרה להעצים את האירוע ולחזק את הזוגיות. ישנן מספר רב של חבילות מוצעות הכוללות מגוון רב של סוגי עיסויים, טיפולי רקמות עדינים, רפלקסולוגיה , ארוחות רומנטיות ושאר פינוקים בספא.

מפת אתר | צור קשר