ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מפואר

הבילוי האולטימטיבי הוא זה הנותן התרעננות וכוחות מחודשים. בעיר זרה או בטיול בחו"ל, טראקים, סרט קולנוע המותיר חומר למחשבה, הצגת תיאטרון, קונצרט או הופעה טובה של להקה. כל מה שנאמר כאן הוא עניין של טעם ויתכן שקונצרטים למשל או הופעות סטנד אפ פונים לפלח אוכלוסיה מיוחד, אולם יש בילוי שהוא אחיד על כולם ויהיה מקובל בכל רגע ורגע: בילוי בספא. כשאתם מגיעים לספא אתם מרכז העניינים, ומובטחת לכם אוירה נעימה מצוות הספא.

ספא מפואר- כשמגיעים מבינים
במקום להזמין אליכם הבייתה טיפול זוגי מידי מעסה בודד או זוג מעסים בו זמנית, תוכלו להתפנק בעיסוי בספא מפואר, כשחלק מהחויה נספק מהיופי של המקום. ספא מפואר נמצא במלון, ליד חדרי כושר מרכזיים ובעוד מקומות המושכים קהל מטופלים שבעי רצון. ספא מפואר הוא גם ספא גדול בדרך כלל ואז ניתן לערוך בו אירועים לקהל אנשים גדול כמו למסיבת רווקים או רווקות, ימי הולדת, פינוק לעובדי חברה ועוד. במצב הזה, ניתן לעשות פעילויות תוך כדי השעות בספא- להזמין אטרקציות מיוחדות בין הטיפול לבין המשך הערב כמו מנחה סדנאות, תרפיות וסדנאות מגע ועוד. הטעם שנשאר מהמקום לא עוזב מהר- את החוויה תזכרו לאורך זמן, אנחנו אוהבים להיות במקומות יפים ואף לצבור בהם חוויות נעימות.

ספא מפואר לאירועים מיוחדים
אם אשתך בהיריון, תוכל לפנק אותה בעיסוי המיוחד לנשים בהריון. מדובר בעיסוי שאמור שלא לפגוע בעובר שמטרתו להזרים את הדם בשרירים הלאים בכל שלב של ההיריון. יום הולדת הוא סיבה נוספת ללכת לספא מפואר, ואף התירוץ שלכם להצטרף אל החוגגים ביחד. ההרגשה של קניית החוויה אפילו לכמה שעות מעניקה כוחות מחודשים ושמחים לפתיחת עונה בספורט, לאחר יום עבודה או תקופה מאומצת או קידום בעבודה.
מפת אתר | צור קשר