ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום ספא

שגרת היומיום לעיתים עלולה להעיק ולהכביד על כל אחד ואחד מאיתנו, סדר יום קבוע של עבודה, לימודים, טיפול בילדים ובמשק הבית הינם מנת חלקם של רבים מאיתנו- דבר אשר עלול לגזול מאיתנו זמן רב ומשאבים כלכליים בלתי מבוטלים ועל כן קיימת נטייה ברורה להימנע מהנאות החיים אשר אנו כל כך אוהבים וצרכים. הגוף שלנו אשר סופג דרך קבע את אותם לחצים, כעסים ומתחים נותן אותתיו במגוון גדול של דרכיו ביטוי כגון עייפות, עצבות ואף דכאון. על מנת להעניק לגוף את הרוגע והשלווה אותה הוא כל כך צריך ובכך ליצור איזון, חשוב לבלות אחת לתקופה מסויימת יום של פינוק והנאה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא יום של פינוק במרכז ספא.

פינוק בספא- משנה את הגישה לחיים
יום פינוקים שלם באחד ממרכזי הספא, בחברת אדם קרוב עימו אתם נהנים ומרשים לעצמם להיות חופשיים ומאושרים הוא חוויה אשר תעשיר את נפשכם, ותגרום לכם לתחושת הנאה עילאית. יום הפינוק במרכז ספא כולל עיסוי מקצועי לבחירתכם מבין מגוון העיסויים הגדול המוצאים במרכזי הספא השונים כגון עיסוי תאילנדי, עיסוי רפלקסולוגי, מסאג´ שמנים ארומטיים ועוד. בנוסף לעיסוי תהנו משהות בלתי נשכחת במתקני הספא השונים הכוללים את הבריכה (המחוממת בחורף), ג´קוזי חמים, סאונה יבשה ורטובה ועוד. כל האטרקציות הללו בשילוב עם ארוחת בוקר קלילה הופך את יום הפינוק בספא לחוויה אותה לא תשכחו לעולמים.

הנפש נרגעת- הגוף מבריא
מחקרים רבים כבר הוכיחו כי קיים קשר ישיר בין המצב הנפשי לבין המצב הגופני. יום של פינוקים במרכז ספא יגרום לכם לתחושת רוגע והנאה אשר תשפיע ישירות על בריאותכם ויכולת התפקוד שלכם
התקשרו עוד היום והזמינו יום פינוק בספא לחוויה מדהימה.

מפת אתר | צור קשר